//
کدخبر: ۲۸۸۲۲۸ //

پیش بازی دیدار ذوب آهن و ماشین سازی

در هفته دوم لیگ برتر خلیج همیشه فارس، جمعه 30آبان ماه راس ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی دو تیم ذوب آهن اصفهان و ماشین سازی تبریز با قضاوت حاج ملک به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی دیدار ذوب آهن و ماشین سازی

نماینده اصفهان در دیدار گذشته خود با نتیجه دو بر دو در مقابل فولاد خوزستانی که با توجه به خرید ها و ثبات کادر فنی و مدیریت به عنوان یکی از مدعیان اصلی امسال به حساب می‌آمد متوقف شد؛  این در حالی بود که شاید اگر اشتباهات داوری چاشنی دیدار ابتدایی این تیم در این فصل نمیشد نتیجه دیگری برای ذوب آهن رقم میخورد.

به گزارش فرتاک نیوز،بازی هجومی تیم ذوب آهن دیدگاه ها را نسبت به این تیم تغییر داده است و توقع یک بازی رو به جلو از این تیم در مقابل تیم ماشین سازی در این هفته از رقابت ها توقع منطقی به نظر می رسد، این دیدار دوئلی بین جوانان آینده فوتبال کشور خواهد بود، بازیکنانی که با انگیزه فراوان در لیگ بیستم پا به توپ می شود، این رقابت اساسی میان گاندوهای اصفهان و بازیکنان تبریزی ماشین سازی رنگ و بوی شوق دیده شدن خاصی را یدک می کشد.

گاندو های اصفهان در شرایطی به مصاف نماینده تبریز می‌رود که در بیانیه ی که قبل از بازی صادر گردید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن مدعی شد ۱۸ بازیکن طبق دستور رحمان رضایی سرمربی این تیم به جلگه سبز پوشان اصفهانی اضافه شده اند از سوی دیگر ابراهیم تقی پور مربی جدید ذوب آهن اصفهان می باشد که با اضافه شدن او به تیم رحمان رضایی کادر فنی باشگاه ذوب‌آهن در فصل ۲۱ تکمیل گردیده است.

تمرینات قبل از دیدار دوم این تیم در اصفهان و همچنین تبریز بسیار پر نشاط و پر انرژی سپری شده است و بدیعی است که ذوب آهن اصفهان دست بسته به مصاف سبزپوشان تبریزی نخواهد رفت.

 ماشین سازی از تیمهای پر حاشیه‌های هفته اول رقابت ها قلمداد شد، مصاحبه جنجالی و قابل تامل بیاتلو سرمربی این تیم پس از شکست دو بر صفر در مقابل شهر خودرو و جنجال زیر سوال بردن ایفمارک شاید شروع یک اتفاق جدید در فوتبال کشور بود اما کمتر از ۲۴ ساعت تمام گفته های خود را در پشت سایه یک معذرت خواهی پنهان کرد و این اتفاق هم خالی از لطف هم نبود،  قرار داد او دوفصل تمدید شد.

 چشم انداز بیاتلو برای ماشین سازی رتبه تک رقمی در فصل ۲۰ میباشد باید دید بازیکنان جوانان ماشین سازی در ادامه رقابت ها فصل بیستم چه دستاوردی را برای تبریز به ارمغان می‌آورد.

وحید بیاتلو شاید ماندنی شد تا تیمی اقتصادی، جوان و بومی را آماده مسابقات بکند که این عملکرد با رضایت هئیت مدیره و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و حمایت تمام عیار آنها در ادامه رقابت ها فصل بیستم بازخوردی مناسب را برای این تیم تبریزی فراهم آورد.

به قلم امید قاسمیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان