//
کدخبر: ۲۸۸۲۲۱ //

رئال و یونایتد بدنبال جذب پدیده فرانسوی

به نظر می‌رسد که منچستریونایتد نیز به جذب ادواردو کاماوینگا علاقه‌مند است.

رئال و یونایتد بدنبال جذب پدیده فرانسوی

رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی 2020 یکی از آرام‌ترین سال های خود را به لحاظ جذب بازیکنان جدید پشت سر گذاشت. در حالی که رئیس لوس بلانکوس یعنی فلورنتینو پرز به خرید های کهکشانی اش معروف است اما رئال امسال تنها مارتین اودگارد را به سانتیاگو برنابئو بازگرداند و شاکله اصلی تیم خود را نیز حفظ کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،اما اکثر منابع اسپانیایی معتقد هستند که به جز مسائل اقتصادی یکی دیگر از دلایلی که باعث شد رئال‌مادرید فعالیت چندانی در نقل و انتقالات تابستانی امسال نداشته باشد، برنامه های آنها برای تابستان 2021 محسوب می شود؛ در واقع این باور وجود دارد که فلورنتینو پرز قصد دارد در تابستان آینده رئال را به شکل جدی تقویت کند.

اگرچه از کیلیان امباپه به عنوان گزینه اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید نام برده شده است اما طی ماه‌های اخیر بارها گفته شد که ادواردو کاماوینگا، پدیده جوان باشگاه رن نیز در تیررس پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا قرار دارد و زین الدین زیدان درخواست کرده او هر طور که شده به سانتیاگوبرنابئو منتقل شود.

در همین ارتباط مارکا مدعی شده که رئال مادرید تنها مشتری پر‌‌ و پا قرص پدیده فرانسوی نیست و حالا منچستر یونایتد نیز به شکل جدی به کورس رقابت برای جذب کاماوینگا اضافه شده است. به نظر می رسد که باشگاه رن برای این بازیکن 70 میلیون یورو طلب خواهد کرد و قطعاً رقابت بزرگی در تابستان برای جذب او وجود خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان