//
کدخبر: ۲۸۷۹۳۱ //

واکنش AFC به اعتراض النصر و الهلال

کنفدراسیون فوتبال آسیا به اعتراض‌هایی که دو باشگاه عربستانی دارند، واکنش نشان داد.

واکنش AFC  به اعتراض النصر و الهلال

به نقل از سایت عربی کوره، لیگ قهرمانان آسیا باوجود شیوع ویروس کرونا برگزار شد.سرانجام کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که این رقابت‌ها را با تاخیر زیاد برگزار کند. برای نخستین بار بازی‌ها به صورت متمرکز و به میزبانی دوحه قطر برگزار شد.

اتفاقات نادری در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رخ داد. به عنوان مثال الهلال مدافع عنوان قهرمانی که از شانس‌های اصلی قهرمانی هم بود به خاطر ابتلای زیاد بازیکنانش به کرونا از ادامه رقابت‌ها کنار گذاشته شد. این اتفاق اعتراض زیاد این باشگاه عربستانی و حتی فدراسیون فوتبال این کشور را به دنبال داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث عصبانیت عربستانی‌ها شده است، رد درخواست شکایت و استیناف باشگاه النصر است که باعث شده است تا عربستانی‌ها انتقادهای زیادی از AFC داشته باشند.

یکی از اعضای کمیته قانونی AFC به اعتراض دو باشگاه عربستانی النصر و الهلال پاسخ داد.

او در گفت و گویی اختصاصی که با سایت عربی کوره داشت، گفت: ما انتظار چنین مشکلاتی را داشتیم. همه باید بدانند که AFC با  هیچ تیمی مشکل ندارد و در هر تصمیمی تنها بر اساس قوانین و لوائحی که دارد عمل می کند. بعد از آغاز لیگ قهرمانان آسیا ما با شکایت های زیادی مواجه شدیم که همه را بر اساس قانون بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم.

او ادامه داد: ما با هیچ تیم و کشوری مشکل نداریم. ما در هر کشور نمایندگانی داریم. کنار گذاشتن الهلال طبق قانون بود و اصلا به این تیم ظلم نکردیم.شکایت النصر را هم از پرسپولیس دریافت کردیم و مطابق قانون با آن برخورد کردیم و در نهایت تصمیم نهایی را گرفتیم. ما به صورت عادلانه با همه تیم‌ها برخورد می‌کنیم.

نماینده AFC درباره برگزاری بازی‌ها در قطر گفت: کرونا شرایط ویژه‌ای را به وجود آورد. ما برای ادامه رقابت‌ها جلسات زیادی را برگزار کردیم. با نماینده‌های ایران، عربستان، امارات، عراق، قطر و ازبکستان نشست‌هایی را برگزار کردیم و در نهایت تصمیم گرفتیم که بازی‌ها بر اساس پروتکل های بهداشتی در قطر برگزار شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان