//
کدخبر: ۲۸۷۷۰۰ //

خطیبی: تا یک‌ماه دیگر انتظارات را برآورده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم می‌گوید تا یک ماه آینده این تیم به هماهنگی خواهد رسید.

خطیبی: تا یک‌ماه دیگر انتظارات را برآورده می‌کنیم

رسول خطیبی که پس از پایان اختلافات با سعید عباسی مدیرعامل جدید آلومینیوم اراک بار دیگر به تیمش بازگشته و از روز گذشته در تمرینات حاضر شده است، در گفت و گویی رادیویی درباره وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک افزود: پس از صعود تیم به لیگ برتر، اتفاق هایی افتاد که اگر این مسائل زودتر رخ می‌داد وضعیت به این شکل نمی‌شد. تغییرات مدیریتی، هیات مدیره و عوامل باشگاه باعث شد زمان لازم برای نقل و انتقالات را از دست بدهیم تا اینکه حدود یک هفته تا ده روز قبل از اولین دیدار ما با نساجی در لیگ برتر، هیأت مدیره تعیین و یک هفته قبل از آن هم مدیرعامل مشخص شده بود.


به گزارش فرتاک نیوز، خطیبی افزود: مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره هم گناهی نداشتند چراکه در پنج شش روز، کار سخت بود. مسائل زیادی از قرارداد بازیکنان مانده بود و من با یکی دو تن از عوامل باشگاه تیم را اداره کردیم. شرایط سخت بود و یک هفته قبل از شروع بازی ها قراردادها ثبت و قانونی نشده بود.


وی تصریح کرد: الحمدلله اعضای جدید هیات مدیره که نفراتی قوی هم هستند، پس از بازی با نساجی چندین بار جلسات مختلفی گذاشتند که جای تشکر دارد. خدا را شکر روز گذشته هم سر تمرین تیم حاضر شدند و مشکلات تیم حل شده است. هدف ما این بود زحماتی که برای صعود تیم کشیده شده، با دستان خود هدر ندهیم و این تیم در لیگ برتر هم به موفقیت ها برسد.


خطیبی در خصوص نقل و انتقالات تیم اظهار کرد: از اعضای هیات مدیره که پس از بازی با نساجی چندین بار تماس با من داشتند تشکر می‌کنم. به آنها گفتم تیم از لحاظ بازیکن مشکل دارد. نمی‌توانستیم بازیکن تیم دیگری را جذب کنیم، چون با باشگاه های خود قرارداد داشتند. نفراتی که به تیم ما آمدند قراردادی با سایر تیم ها نداشتند و تلاش کردیم روی آنها بیشتر کار کنیم و در نهایت باشگاه چهاربازیکن جدید جذب کرد.


وی اظهار کرد: هر چند نفرات جدید از لحاظ فنی و بدنی با ما هماهنگ نیستند و در یک هفته نمی‌توان آنها را به مرز آمادگی رساند اما، قطعا این قول را می‌دهم آلومینیوم اراک تا یک ماه آینده، تیمی خواهد بود که انتظارات مردم اراک، کادر فنی و مجموعه ایرالکو را برآورده کند.


سرمربی تیم آلومینیوم اراک در پایان تصریح کرد: انتظار 18، 19 ساله مردم اراک برای صعود تیم به لیگ برتر به پایان رسید و از این به بعد همه باید حمایت ها صورت بگیرد. از روز گذشته کارهای فنی را شروع کرده و قطعا هم باید اینگونه باشد؛ سرمربی بایستی طبق کار حرفه‌ای خود روی مسائل تاکتیکی و فنی تمرکز داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان