//
کدخبر: ۲۸۷۵۵۸ //
پاشایی: باشگاه پیکان از لحاظ امکانات واقعاً در سطح بالایی قرار دارد

ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت/ باید لیگ را با برد شروع کنیم

حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید فصل جدید لیگ برتر را با برد شروع کنیم و امیدوارم در هفته اول صنعت نفت را شکست بدهیم.

ویسی براساس تفکرات خودش بازیکن گرفت/ باید لیگ را با برد شروع کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین پاشایی، درباره آخرین وضعیت تیم پیکان بعد از تغییر کادر فنی این تیم گفت: شرایط تیم ما خوب است و در این مدت کمی که در اختیار داشتیم، سعی کردیم با بازیکنان بیشتر آشنا شویم. پیکان تیمی است که برای فصل جدید با تفکرات ویسی بسته شد و این مربی براساس ایده‌ها و تفکرات خودش بازیکن گرفت. ما هم از زحمات ایشان تشکر می‌کنیم و هدف‌مان این است که با شروع لیگ، نقاط ضعف‌مان را شناسایی کنیم. البته در این مدت هم فرزاد حاتمی و مجیدی عیدی را با تصمیم آقای تارتار به لیست تیم اضافه کردیم.

وی درباره امکانات باشگاه پیکان و اینکه آنها دیگر با مشکلات فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان روبه‌رو نخواهد شد هم خاطر نشان کرد: باشگاه پیکان از لحاظ امکانات واقعاً در سطح بالایی قرار دارد و این موضوع بدون شک به ما کمک خواهد کرد. اینجا همه چیز سر جای خودش قرار دارد. امیدوارم فصل خوبی را برای پیکان رقم زده و نتایج خوبی بگیریم.

مربی تیم فوتبال پیکان در مورد دیدار تیمش برابر صنعت نفت نیز تصریح کرد: این اولین بازی برای هر دو تیم است و پیکان و صنعت نفت شناختی از یکدیگر ندارند. هدف ما این است که لیگ را با برد شروع کنیم و امیدوارم در هفته اول صنعت نفت را شکست بدهیم تا برای ادامه بازی‌ها شرایط خوبی داشته باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان