//
کدخبر: ۲۸۷۴۶۳ //

تبریک باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی

باشگاه پرسپولیس در پیامی، انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی برگزیده منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با آرای مردمی را به وی تبریک گفت.

تبریک باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی بابت انتخابش به‌عنوان برترین سرمربی منطقه غرب آسیا تبریک گفت. در این پیام آمده است: جناب آقای یحیی گل‌محمدی، سرمربی کاردان پرسپولیس، هواداران پرشور پرسپولیس و دوستداران فهیم فوتبال کشورمان معرفت و آگاهی خود را با انتخاب به حق شما به عنوان مربی برتر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب و با شرکت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دادند.

باشگاه پرسپولیس این موفقیت را به جنابعالی، اعضای تیم، هواداران و فوتبال دوستان کشورمان تبریک می‌گوید. تردیدی نیست که پیش از این نظرسنجی نیز، حضور مقتدرانه پرسپولیس در فینال رقابت‌های این دوره، گواهی به شایستگی و کاردانی جنابعالی داده بود تا کارشناسان بی‌طرف نیز به اتفاق آراء، شما را برترین مربی بازی‌ها در منطقه غرب تا به این جای کار بدانند.

موفقیت پرسپولیس در شرایطی سخت و دشوار رقم خورد. همین امر ارزش کار کادر فنی و بازیکنان متعصب پرسپولیس را بیشتر کرد و تحسین همگان را در پی داشت. خانواده بزرگ پرسپولیس، بابت برخورداری از چنین مجموعه‌ای به خود می‌بالد.

امید است در سایه اتحاد و همدلی حاکم بر مجموعه و به یاری خدا و حمایت هواداران، با تدابیر شما و همکارانتان و تلاش بازیکنان، با وجود تمام مشکلات ،قهرمانی آسیا را تقدیم پرسپولیسی‌ها، تمام هواداران فوتبال و مردم ایران کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان