//
کدخبر: ۲۸۷۴۳۹ //

راهکار پرسپولیس برای جذب سلیمی لو رفت

راهکار پرسپولیس برای جذب سلیمی لو رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

ایمان سلیمی، مدافع کرد تراکتوری‌ها فصل خوبی را سپری کرد و در نهایت همراه این تیم، روی سکوی قهرمانی جام‌حذفی ایستاد. پرسپولیسی‌ها هرگز به دنبال جذب این بازیکن نبودند زیرا سه مدافع قدرتمند به نام‌های سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان داشتند اما به یک‌باره شجاع به قطر رفت تا بازیکن الریان شود. این اتفاق، پرسپولیسی‌ها را نگران وضعیت خط دفاع کرد تا آنها روی نام سلیمی دست بگذارند و به دنبال راهکاری برای جذب او باشند.

سلیمی در زمان فسخ قرارداد با باشگاه تراکتور، به مدیران این باشگاه قول داد که در هیچ تیم ایرانی بازی نکند و هدفش فقط رسیدن به اروپاست. او در ابتدا پیشنهادی از لیگ بلژیک داشت اما به یک‌باره خبر رسید از لیگ نروژ، دانمارک و حتی اتریش هم پیشنهاداتی به دستش رسیده و لژیونر می‌شود.

گفته می‌شود وقتی ماجرای رفتن شجاع در رسانه‌ها پیچید، نام ایمان سلیمی هم به میان آمد. نزدیکان این بازیکن می‌گویند ایمان هم علاقه خاصی داشت که سرخپوش شود اما هفت سهمیه لیگ برتری پرسپولیس پر شده و این باشگاه جایی برای بازیکن جدید نداشت به همین خاطر دو راه پیش ‌روی تیم بود. یا باید بازیکن آزاد می‌گرفت و یا بازیکنی که به صورت قرضی به تیم اضافه شود.

سلیمی در قاعده اول نمی‌گنجد زیرا در طول فصل قبل با پیراهن تراکتور بازی کرده و بازیکن آزاد نیست. از نگاه قوانین فیفا، به بازیکنی سهمیه آزاد اطلاق می‌شود که در طول حد فاصل دو پنجره، هیچ تیمی نداشته باشد. با این حساب، سرخپوشان روی گزینه دوم تمرکز کردند و به دنبال آن بودند که سلیمی با یک باشگاه اروپایی عقد قرارداد کند و سپس به صورت قرضی به پرسپولیس بیاید. البته محمد علیپور، مدیرعامل باشگاه تراکتور وقتی این موضوع را فهمید واکنش تندی علیه سرخپوشان داشت زیرا معتقد بود اگر قرار است سلیمی در ایران بازی کند، باید به تراکتور بیاید نه تیم دیگری.

به هر حال برنامه‌ریزی سرخپوشان به هم ریخت زیرا سلیمی هنوز قراردادی با باشگاه جدید منعقد نکرده و به همین علت، جذب قرضی او کار سختی خواهد بود زیرا پرسپولیس زمانی تا روز ۲۸ آبان و پایان نقل‌وانتقالات در ایران ندارد و طبیعتاً به سادگی نمی‌تواند سلیمی را سرخپوش کند.

از سوی دیگر، رسانه‌ای شدن این اتفاق، نقشه پرسپولیسی‌ها را لو داد و باعث شد از برنامه‌هایی که داشتند، عقب‌نشینی کنند. همچنان پرسپولیس به دنبال راهی برای جذب مدافع جدید است و باید در این مسیر حرکت کند زیرا جدایی شجاع می‌تواند دردسرهای زیادی برای تیم بسازد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان