//
کدخبر: ۲۸۷۴۱۰ //

میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: خوشبختانه بعد از اتفاق بدی که برایم رخ داد، عمل خوبی داشتم.

میرزاجانپور: عمل خوبی داشتم/ به زودی و با قدرت بازمی‌گردم

مجتبی میرزاجانپور در جریان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور و در دیدار تیم‌های سپاهان و شهداب یزد از ناحیه آشیل دچار مصدومیت شد. وی روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مجتبی میرزاجانپور در گفت و گویی ، درمورد آخرین شرایطش بعد از مصدومیت اظهار داشت: این اتفاقی است که دعا می کنم برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد. با هماهنگی هایی که صورت گرفت ، روز جمعه در تهران مورد عمل جراحی قرار گرفتم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: عملم زیر نظر یکی از بهترین پزشکان ایران انجام شد و باید از کادر درمان تشکر کنم که در این شرایط سخت تلاش کردند تا شرایطم بهتر شود. خوشبختانه در حال حاضر شرایط عمومی خوبی دارم و از همه افرادی که در این مدت از من حمایت کردند و جویای احوالم بودند تشکر می کنم. حضور این افراد در کنارم باعث دلگرمی من است.

دریافت کننده ملی پوش تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: طبق گفته پزشکان تا 4 ماه دیگر می‌توانم به شرایط ایده آل برسم و تمریناتم را شروع کنم. دوری از میادین برایم بسیار سخت است و متاسفم که نمی‌توانم در این شرایط دشوار تیم باشگاهی‌ام را همراهی کنم. از حمایت‌های باشگاه سپاهان هم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم خیلی زود به تمرینات و مسابقات بازگردم. شک ندارم که می توانم خیلی زود و با قدرت به میادین بازگردم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان