//
کدخبر: ۲۸۷۴۰۵ //

توفیق اجباری/حاجی همچنان در پرسپولیس

«پس ازکش‌وقوس‌های فراوانی محمد انصاری در پرسپولیس ماندنی شد.»

توفیق اجباری/حاجی همچنان در پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدای لیگ پانزدهم و در روز‌هایی که پرسپولیس برانکو ‌بروی لبه‌های تیغ حرکت می‌کرد و بدشانسی‌ها دست بردار این تیم نبود، دو‌ دفاع چپ پرسپولیس مصدوم شدند و برانکو برای بازی در این پست مجبور به استفاده از بازیکن تستی و بی نام و نشان شد.

هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد، مصدومیت بابک حاتمی و وحید حیدره زمینه ساز ظهور مدافعی با توانایی فنی بالا شود.

محمد انصاری در لیگ پانزدهم آنقدر خوش درخشید که در لیگ شانزدهم و اولین قهرمانی سرخپوشان در عصر برانکو، یکی از مؤثر‌ترین بازیکنان لقب بگیرد و در همان زمان هم تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را بدست آورد و هم طعم پیشنهاد‌های مالی سنگین راچشید.

آنچه انصاری بسیار متمایز می‌کند، اخلاق و منش والای او بوده و گواه این ادعا رفتارش در زمین بازی در چند فصل حضورش در لیگ برتر است.

هواداران پرسپولیس هیچگاه فراموش نمی‌کنند که حاجی انصاری به عشق آنها در دو مقطع از پیشنهاد‌های سنگین تیم‌های چینی و تراکتور گذشت و در پرسپولیس باقی ماند.

انصاری در پرسپولیس رباط هم پاره کرد و روزهای سخت مصدومیت را هم تجربه کرد.

 زمانی که باشگاه در پایان فصل پیش نام او را در لیست خروج قرار داد، این بازیکن هیچگاه علیه سرمربی و باشگاه  صحبت نکرد و همه بازیکنان و هواداران از رفتن او ناراحت بودند.

اما گویی تاریخ برای محمد انصاری و باشگاه تکرار شد؛ محرومیت آل‌کثیر، پر شدن سهمیه  خرید لیگ‌برتری، جدایی متعصبین دروغین از پرسپولیس و محرومیت مقطعی از خرید بازیکن و

همه و همه موجب شد پرسپولیس مجبور به حفظ جواهر چپ پای خود شود و این توفیق اجباری دست کم به مزاق قریب به اتفاق از هواداران پرسپولیس خوش آمد.

پرسپولیس حالا دیگر نیاز ندارد با قیمت‌های فوق نجومی رضایت نامه مدافعان متوسط را بگیرد و یحیی گل‌محمدی با تصمیم حفظ انصاری، بازیکنی را در اختیار دارد که ندای قلبش به ندای جیبش گره نخورده است.

انصاری که در اواخر آذر ماه شرایط حضور در میادین را پیدا خواهد کرد، از آن دست بازیکنانی است که بودنشان از همه جهات برای هر تیمی نعمت است و یک تار مویشان به بسیاری از لوگوبوس‌ها می‌ارزد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان