//
کدخبر: ۲۸۷۳۱۴ //

سخنگوی استقلال: بازیکنان‌مان را نمی‌فروشیم

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، این باشگاه برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی تا پایان فصل جاری فرصت خواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، این باشگاه برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی تا پایان فصل جاری فرصت خواهد داشت.

حجت نظری در گفت‌وگو با برنامه «ورزش و مردم» درباره اعلام رأی شکایت استراماچونی از باشگاه استقلال اظهار داشت: در این باره واقعاً جای نگرانی نیست. خیلی‌ها تصور می‌کنند حالا که رأی اولیه استراماچونی صادر شده است، ما باید در فرصت زمانی کوتاهی مطالبات او را پرداخت کنیم و اگر این اتفاق نیفتد ممکن است مجدداً پنجره استقلال بسته شود.

وی ادامه داد: این اتفاق نمی‌افتد، به این دلیل که رأی اولیه‌ای که صادر شده قابل تجدیدنظرخواهی است و مبلغی که فیفا ما را به پرداخت آن محکوم کرده است، قابل کم شدن است. برخی‌ها می‌گفتند که اگر رأی استراماچونی صادر شود ما ظرف یک هفته باید کل مبلغ را پرداخت کنیم و صحبت از پرداخت مبلغ سه میلیون یورویی بود! استراماچونی یک میلیون و ۶۰۰ هزار یورو خواسته است و ما مبلغی که باید پرداخت کنیم یک میلیون و ۳۵۵ هزار یوروست.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه می‌گویند در گذشته عمداً یا سهواً دفاع خوبی از پرونده استراماچونی نشده است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید هیچ عمدی وجود نداشته است و نمی‌توانیم بگوییم همکاران ما عمداً کوتاهی داشته‌اند. به هر حال به سهو یا هر دلیلی این اتفاق به این شکل رقم خورد که ما نتوانستیم خوب دفاع کنیم. شاید هم مدارک به اندازه کافی به همکاران پیشین ما نرسیده است. به هر حال ما مبلغی را محکوم به پرداخت شدیم که به نظر می‌رسد این مبلغ کم خواهد شد. ما این رأی را به دادگاه CAS خواهیم برد و در فرصتی که داریم لایحه دفاعیه خوبی برای این دادگاه تنظیم می‌کنیم. تحلیل‌مان این است که می‌توانیم مبلغ محکومیت را کم کنیم. ما وکیلی که در فیفا داشتیم همان خانم سوساناست. کسانی که در داخل کشور ما از آنها مشورت می‌گیریم و کارهای حقوقی باشگاه را انجام می‌دهند افراد جدیدی بوده و نسبت به قبل متفاوت هستند. چیزی که اهمیت دارد این است که این فرایندی که در موضوع پرونده استراماچونی وجود دارد حتما بیش از شش هفت ماه طول خواهد کشید و بی‌تردید پنجره زمستانی ما را هم تحت تأثیر قرار نخواهد داد و ما تا پایان فصل فرصت خواهیم داشت هر مبلغی که باشد، پرداخت کنیم.

نظری در واکنش به نگرانی هواداران استقلال تصریح کرد: خیلی وقت‌ها وعده‌هایی داده شده و عملی نشده است. هواداران هم حق دارند نگران باشند و اعتماد نکنند. باید بگویم که از هیئت مدیره تا تیم اجرایی انصافاً همدلانه و همگام، همه تلاش می‌کنند که این مشکل حل شود. چیزی که این روزها متأسفانه بعضی از رسانه‌هایی که اعتبار لازم را ندارند، در فضای مجازی یک شایعه‌ای را مطرح می‌کنند و همین‌طور این شایعه می‌چرخد. در این چند روز مدام مطرح می‌کنند که استقلال برای پرداخت طلب استراماچونی بازیکنانش را می‌خواهد بفروشد. ما به هیچ وجه قصد فروش بازیکنان‌مان را نداریم و امیدواریم هواداران باهوش استقلال تمام اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

وی درباره پرداختی‌ به بازیکنان جدید گفت: ما هفته آینده ان‌شاءالله اولین قسط تمام بازیکنان و کادر فنی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد انتخاب برند جدید لباس آبی‌پوشان یادآور شد: سرپرست باشگاه در مورد شرکت قبلی که باشگاه با آنها قرارداد داشت، توضیحاتی را در هیئت مدیره ارائه کرد و اینکه به نفع باشگاه نیست که با این شرکت قراردادمان را ادامه دهیم. این نگرانی وجود داشت که اگر این قرارداد لغو شود استقلال زیر بار بدهی سنگینی خواهد رفت یا خیر؟ بعد از آن از سوی سرپرست باشگاه اعلام شد که در صورت لغو قرارداد اتفاق ناخوشایندی برای باشگاه نخواهد افتاد. ما هم با این فرض این اجازه را دادیم که با تأمین‌کننده‌های لباس دیگر مذاکره صورت بگیرد. این مذاکرات به دلیل همان نگرانی اولیه به بازی اول نرسید و نتوانستیم در بازی اول با برند جدید قرارداد منعقد کنیم، چون شرکت قبلی مواردی را مطرح کرده بود که نگرانی‌هایی به وجود آورده بود. ما امیدواریم در همین هفته این مشکل را حل کنیم و بازی بعد را با نام جدید در روی لباس آغاز کنیم، در این کار کارگزار به ما کمک خواهد کرد.

نظری در پاسخ به این پرسش که «آیا برند قبلی درباره استفاده نکردن بازیکنان یا مربی از لباس آن شرکت ادعای غرامت کرده است؟»، گفت: این صحبت‌ها همیشه مطرح می‌شود، اما تا زمانی که هیچ اعلام رسمی به ما نرسد نمی‌توانیم درباره این ادعاها قضاوت کنیم. ما تا مستند و مکتوب به ما اعلام نشود، نمی‌توانیم قضاوت کنیم. این موضوع مطرح شده است، اما نمی‌توانیم درباره این ادعا بگوییم که صحیح است یا خیر.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «برای پرداخت رضایت‌نامه فکری به باشگاه نساجی، استقلال کاری انجام داده است؟»، تصریح کرد: ما از هر آن چیزی که لازم باشد برای رسیدن به آرامش استقلال،‌ دریغ نخواهیم کرد. همچنان تلاش می‌کنیم با باشگاه نساجی و مالک این باشگاه صحبت کنیم تا مشکلات رفع شود. ما تلاش‌مان را بیشتر خواهیم کرد تا دغدغه‌های اعضای تیم استقلال را رفع کنیم. هواداران استقلال در این فصل تیمی که انتظارش را دارند، خواهند دید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۳۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان