//
کدخبر: ۲۸۷۱۴۷ //

اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران تایید شد

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال از تأیید نهایی اساسنامه فدراسیون توسط فیفا خبر داد.

اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران تایید شد

 احمدرضا براتی رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: فیفا امروز و پیرو مکاتبات قبلی خود، نامه تایید نهایی خود درباره اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و این به آن معنا است که اساسنامه پیشنهادی به مجمع دارای کلیه استانداردها و الزامات قانونی مورد نظر فیفا می باشد. شایسته است که این موفقیت را به همه اهالی ورزش و فوتبال ایران تبریک بگویم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: همچنین فیفا با برگزاری مجمع عمومی در تاریخ 8 آذر موافقت کرده و اعلام کرده که اکنون می توانیم اساسنامه را جهت تصویب نهایی در اختیار اعضای محترم مجمع قرار دهیم .

براتی افزود : نامه امروز فیفا در واقع همان سندی است که سال ها خلاء آن را در فدراسیون فوتبال کشورمان احساس می کردیم و الحمدالله با پشتیبانی،ممارست و ارائه طریق فدراسیون فوتبال و  کار شبانه روزی که در ماه های گذشته انجام شد امروز این سند و تاییدیه در اختیار ما می باشد و انشالله بعد از تصویب مجمع عمومی فدراسیون، اساسنامه جدید به عنوان عالی ترین سند حقوقی فوتبال کشور به زودی اجرایی خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان