//
کدخبر: ۲۸۷۰۴۱ //

جزئیات شکایت پادووانی از استقلال

جزئیات شکایت پادووانی از استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

لئاندرو پادوانی که به شکل بسیار دراماتیکی دوران فوتبالش به پایان رسید، درخواست عجیبی از باشگاه استقلال داشته است. کل مطالبات این بازیکن از استقلال 140 هزار دلار بود که مدیران این باشگاه آنقدر در پرداخت مطالبات این بازیکن تعلل کردند که او هنوز نتوانسته 100 هزار دلار از طلبش را بگیرد تا مجبور شود از طریق شکایت به فیفا پیگیر مطالباتش باشد.

حدود 5 ماه قبل بود که اعلام شد پادوانی به دنبال گرفتن غرامت 9 میلیون دلاری از استقلال است. کاظم قیم مدیر روابط بین‌الملل استقلال، در آن مقطع درباره جزئیات شکایت پادو گفته بود: او به‌ خاطر نقص عضو دائمی که برایش پیش آمده این‌طور عنوان کرده که دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند واز  استقلال باید تا پایان سال بازیگری سالیانه مبلغی را دریافت کند که طبق محاسباتی که داشته مجموع آن می‌شود 9 میلیون دلار. او حتی دوران مربیگری را هم محاسبه کرده و میانگین مجموع این ارقام را به‌عنوان غرامت از استقلال درخواست کرده است.

البته فیفا شکایت او از استقلال را رد کرد منتهی او شکایت را به دادگاه cas برده و آنطور که مددی سرپرست استقلال گفته، بازیکن سابق این درخواست غرامتی 9 میلیون یورویی داشته است. در واقع پادووانی مبلغ همه قراردادهایی که در طول سالها می توانسته فوتبال بازی کند را محاسبه کرده و به استقلال ارائه کرده است. البته از ارقام 5 تا 6 میلیون یورو هم نام برده می شود که در نوع خود می تواند عجیب باشد.

حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در صحبتی که با یکی از خبرگزاری‌ها داشته، به این موضوع واکنش نشان داده و گفته بعید است شکایت پاوانی به جایی برسد. نظری گفته است: "در تلاش هستیم تا جایی که مقدور است به وی کمک کنیم اما او عدد بسیار بالای را به عنوان غرامت درخواست کرده است. البته در شکایت اول فیفا رای را به سود پادوانی صادر نکرد و پیش بینی ما این است که احتمالا او نتواند علیه باشگاه رای بگیرد. چه این بازیکن رای را از فیفا بگیرد یا نگیرد از نظر اخلاقی خودمان را مکلف می دانیم به پادوانی کمک کنیم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۰۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان