//
کدخبر: ۲۸۶۸۵۸ //

برومند: استقلال مقابل فولاد محک جدی می‌خورد

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با فولاد خوزستان اهمیت زیادی برای استقلال دارد.

برومند: استقلال مقابل فولاد محک جدی می‌خورد

پرویز برومند در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز، باید به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال اشاره کنم که با تلاش مدیران استقلال از جمله اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه صورت گرفت. آرامش امروز استقلال به خاطر تلاش‌های مدیرانی چون خلیل‌زاده است و هواداران یک روز متوجه این موضوع می‌شوند.

وی با اشاره به دیدار اول آبی‌پوشان در لیگ برتر عنوان کرد: تنها سه امتیاز بازی مقابل مس رفسنجان شیرین بود و چیز خاصی نداشت. بازی هفته دوم با فولاد اهمیت زیادی برای استقلال دارد تا با برتری در این دیدار در مسیر ابتدای مسابقات لیگ شرایط بهتری داشته باشد. بازی با مس، به نوعی یک دیدار تدارکاتی برای استقلال بود.

به گزارش فرتاک نیوز،دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: قصد بی‌احترامی به مس را ندارم، اما آنها به تازگی به لیگ برتر آمده‌اند و استقلال مقابل فولاد محک جدی می‌خورد. خوشبختانه پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز شده و در این دیدار بازیکنان جدید هم حضور خواهند داشت.

برومند بار دیگر با اشاره به تلاش‌های خلیل‌زاده برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: از نزدیک شاهد زحمت‌های خلیل‌زاده برای استقلال هستم. متاسفانه او در مظان اتهام قرار دارد و او را غیر فوتبالی می‌دانند، اما هواداران بدانند او از خیلی از کسانی که ادعای استقلالی بودن می‌کنند، استقلالی‌تر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان