//
کدخبر: ۲۸۶۷۹۳ //

پای هافبک رئال مادرید شکست

هافبک اروگوئه‌ای تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل مصدومیت برای مدتی طولانی خانه‌نشین شد.

پای هافبک رئال مادرید شکست
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پای فدریکو والورده، هافبک اروگوئه‌ای این تیم شکسته است و بازیکن کلیدی تیم زین‌الدین زیدان برای مدتی طولانی خانه‌نشین خواهد بود.

طبق بیانیه باشگاه رئال مادرید در معاینات تکمیلی که پس از مصدومیت جدی والورده در دقیقه 76 بازی شب گذشته (یکشنبه) کهکشانی‌ها در خانه والنسیا رخ داد، مشخص شده استخوان درشت‌نی پای راست او شکسته است. باشگاه رئال مادرید اما اشاره‌ای به مدت خانه‌نشینی این بازیکن نکرده است.

مصدومیت والورده او را قطعاً از همراهی تیم ملی کشور در دور بعدی بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 مقابل تیم‌های کلمبیا (جمعه) و برزیل (سه‌شنبه هفته آینده) محروم می‌کند و بسته به شرایط بهبودی ممکن است تا پایان ماه آینده نیز مانع حضور او در بازی‌های رئال مادرید شود. این بدان معناست که احتمالاً‌ او بازی حساس رئالی‌ها مقابل اینتر در سن‌سیرو در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد و این خبر بدی برای زیدان است. والورده 22 ساله در شروع این فصل یکی از بازیکنان ترکیب اصلی رئال مادرید بوده و تا الان در 11 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها سه گل زده است.

در همین حال زیدان باید نگران وضعیت جسمانی کریم بنزما نیز باشد چرا که او نیز لنگان لنگان زمین بازی مقابل والنسیا را ترک کرد. طبق اعلام رسانه‌های محلی او دچار کشیدگی عضله همسترینگ شده است. این اتفاقات در دیداری رخ داد که دو بازیکن کلیدی دیگر رئال مادرید کاسمیرو و ادن ازار نیز در آن به دلیل ابتلا به کرونا غایب بودند.

بازی بعدی رئال مادرید 21 نوامبر (یکم آذر) در خانه ویارئال است و در همان هفته هم باید به ایتالیا سفر کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۷۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان