//
کدخبر: ۲۸۶۷۴۷ //

اتمام حجت سید مهدی سیدصالحی با هواداران باشگاه سپاهان

به سپاهان زمان بدهید تا به سر منزل مقصود برسد.

اتمام حجت سید مهدی سیدصالحی با هواداران باشگاه سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار  فرتاک ورزشی این چنین اظهار کرد: محرم در بازی های آسیایی عملا تیم خود را محک زد، او تصمیم القای تاکتیک مد نظر خودش را به تک تک بازیکنان داشت و در تلاش بود وحدت تاکتیکی که در ذهن داشت را در سپاهان پیاده کند و بازی های رقابت های آسیایی دیدارهای بین المللی خوبی شد برای سنجش عیار مهره های تیم و قاعدتا در  تایم آمادگی برای شروع فصل نقاط ضعف و قوت تیمش را بدست آورد و تعدادی بازیکنی که جدا شدند یا جذب شدند از ان الگو ایجاد شد.

وی افزود:  سپاهان در دیدار اول مقابل گل گهر سیرجانی صف آرایی کرد  که در کادر خودش امیر قلعه نویی را داشت که سابقه طولانی در لیگ دارد و تیمی درست کرده بود که به بهترین نحو دیدگاه فنی او را در زمین پیاده کردند.

سید صالحی در ادامه صحبت های خود در خصوص بازی با گل گهر سیرجان گفت: در ابتدای دیدار سپاهان بازی را خوب شروع کرد و از یک ضربه شروع مجدد به گل رسید ولی موردی که کاملا مشهود بود ضعف هماهنگی در خطوط دفاعی سپاهان بود،  تمام تفکرات امیر قلعه نویی در این بود که سپاهان را به جلو کشیده و از طریق بازی مستقیم از فضای خالی پشت دفاع چپ راست سپاهان برای خودش موقعیت به وجود آورد که عدم آمادگی دفاع وسط سپاهان به این موضوع کمک کرد، گل اول دیدار نمونه بارز از این امر بود و تیم سیرجانی میخواست از میزبانی خودش استفاده کند و عقب تر فوتبال کرد و چشم به ضدحمله ها بسته بود.

مهاجم اسبق سپاهان در ادامه افزود: عامل تاثیرگذار در گل دوم گل گهر عدم هماهنگی در مدافعین وسط سپاهان بود با توجه به قد کوتاه منشا نسبت به آنها توانست ضربه سر اول را بزند و در گل سوم دقیقا همین الگو اجرا شد،  پشت دفاع در ضد حمله مالک توپ شدند و تونستند به گل برسند.

ایشان در ادامه این چنین خاطر نشان شدند؛ در مجموع از دید من سپاهان نیاز به زمان دارد، هنوز بازی رسمی اول محرم نویدکیا در لیگ برتر انجام شده و با وجود بازیکنان خوب و مدیریت اقای ساکت مطمئن هستم سپاهان در ادامه خیلی حرف ها برای گفتن خواهد داشت و روند رو به رشد از این تیم شاهد خواهیم بود.

سیدمهدی سیدصالحی در پاسخ به این سوال که آیا بعضی از بازیکنان از لحاظ بدنی آماده نیستن پاسخ داد: اگر عزت پورقاز مد نظر شماست این بازیکن یک مصدومیت بلند مدت داشته و از شرایط بازی به دور بوده،  او بازی های آسیایی اضافه شده است، این یک موضوع ثابت شده می باشد که قطعا زمان خواهد برد تا به حالت آرمانی خودش نزدیک شود.

وی افزود: البته کلا شرایط کرونا در روال آماده سازی تیم ها تاثیر گذار بوده است و من موافقم که شاید بعضی از بازیکنان از آمادگی کامل به دور هستند. و مطمئنم کادر فنی سپاهان حتما روی این موضوع تمرکز خواهد کرد.

سید صالحی سپس در خصوص سنگربان سپاهان گفت: در رابطه با پیام نیازمند باید بگویم او یک بازیکن فوق العاده می باشد که در سپاهان شاید به علت نداشتن یک رقیب قوی یکم از انگیزه اش کم شده است او یک بازیکن آینده دار است باید فراموش نکند که در یک تیم بزرگ بازی میکند و باید تمرکز بیشتری در عملکرد خودش ایجاد کند، ولی اصلا نمیتوانیم از او خورده بگیریم چون گلری در ایران بسیار متفاوت است و یک دروازبان حتما باید در سایه آمادگی جسمانی کامل از لحاظ روحی و روانی آماده باشد. شاید میتوانست در گل دوم سپاهان از دروازه خروج داشته باشد و این ایرادی است که من به شخص به بازی او گرفتم البته فراموش نکنید مربی او رحمان احمدی است که خودش از گلرهای خوب و به نام ایران بوده است و یک مقدار زمان میبرد تا این دونفر با هم مچ بشوند.

وی افزود: این دیدگاه کادر فنی می باشد که گلر دوم و سوم تیم چه کسی باشد که فشار رقابت را بر دروازبان اول تیم اعمال کنند و آقای نویدکیا در این رابطه تصمیم گیری خواهد کرد. 

سیدصالحی خطاب به علاقمندان سپاهان این چنین بیان کرد: از دیدگاه من محرم نوید کیا و یا امثال محرم که جوان هستند و صاحب سبک مخصوص به خودشان هستند و سالیان سال برای نام بزرگ سپاهان زحمت کشیده اند و جز بازیکنان با تعصب این تیم به حساب می آید باید هواداران از انها حمایت کنند و  اجازه بدهند محرم کار خودش را انجام بدهد.  هیچوقت نمیشود با یک یا دو بازی تیم را قضاوت کنید مطمئن  باشید با گذر زمان تیم به سر منزل مقصود هدف نزدیک خواهد شد همه هواداران قابل احترام سپاهان و پیشکسوتان تیم  باید به این موضوع اعتقاد داشته باشند که همه برای سربلندی سپاهان میجنگند.

همه حمایت کنید که نام بزرگ سپاهان دوباره بدرخشه محرم و امثال محرم برای کمک به این تیم امده اند.

وی در پایان صحبت های خود گفت: محمود کریمی و محرم  روزهای طلایی سپاهان را تجربه کرده اند و مطمئن باشید آن چه که حائز اهمیت است نام بزرگ سپاهان می باشد.

گفت گو از امید قاسمیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان