//
کدخبر: ۲۸۶۵۲۲ //

ستاره الجزایری هم تیمی کریمی شد

تیم القطر که هافبک ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد پس از جذب یوسف بلایلی ستاره الجزایری پرونده جذب بازیکن خارجی در این پنجره نقل و انتقالاتی را بست.

 ستاره الجزایری هم تیمی کریمی شد

به نقل از استادالدوحه ، قبل از بلایلی تیم القطر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با آنتونی آکبوتو نیجریه ای و علی کریمی هافبک ملی پوش استقلال به عنوان بازیکن آزاد قرارداد امضا کرده بود.

بلایلی از تیم الاهلی عربستان به القطر پیوست. این بازیکن الجزایری از کشور خود به دوحه رسید و انتظار می رود طبق پروتکل بهداشتی به قرنطینه برود. بلایلی پیش از حضور در الاهلی در تیم اسپریس تونس بازی کرد و توانسته بود با این تیم دو بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

مدیران باشگاه القطر تصمیم گرفتند که دو مدافع خود الخاندرو اسپانیایی و المهدی رحمت هافبک مراکشی را حفظ کنند در حالی که با عبدالناصر الخیاطی هلندی و راچیدوف ازبک قطع همکاری کرده و کایکه برزیلی را به ام صلال دادند.

به گزارش فرتاک نیوز،با تکمیل لیست بازیکنان خارجی القطر این تیم پا به مرحله جدیدی می گذارد جایی که انتظار می رود یونس علی سرمربی این تیم با اضافه شدن سه بازیکن خارجی سطح بالا بتواند این تیم را به رتبه های بالای لیگ ستارگان برساند.

01542166

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان