//
کدخبر: ۲۸۶۳۱۷ //

دود از کنده بلند می‌شود / دفاع پرسپولیس جای خالی هیچ‌کس را احساس نکرد

«خط دفاع پرسپولیس موفق به ثبت کلین شیتی دیگر شد»

دود از کنده بلند می‌شود / دفاع پرسپولیس جای خالی هیچ‌کس را احساس نکرد
به گزارش فرتاک نیوز،

بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران امروز آغاز شد و قهرمان چهار دوره گذشته این رقابت‌ها در هفته نخست به مصاف رقیب خودروساز خود رفت.

پرسپولیس با توجه  شرایط بد مدیریتی که در هفته‌های اخیر تجربه کرد، به شروعی مقتدرانه در لیگ نیاز داشت و به قصد کسب سه امتیاز در مقابل سایپا قرار گرفت و با وجود ارائه یک بازی درخشان در این امر موفق نشد و بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان پذیرفت.

یکی از نگرانی‌ها هواداران این تیم در هفته‌های گذشته جدایی شجاع‌خلیل‌زاده مدافع مستحکم سرخپوشان و عدم خرید بازیکنی در این پست توسط باشگاه بود.

خط دفاعی پرسپولیس در فصول اخیر بسیار عالی ظاهر شده بود و یکی از ارکان قهرمانی‌های چهارگانه این تیم در لیگ برتر بوده است.

جدایی خلیل زاده و بالا رفتن سن سید‌جلال حسینی موجب شده بود بسیاری فصل جدید را پایان عصر طلایی خط دفاع این تیم بدانند؛ اما پر افتخار‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران بازهم نشان داد سن برای او فقط یک عدد است.

کاپیتان پرسپولیس با قدرت رهبری بالا بازهم در نبردهای هوایی موفق بود و در کنار حسین کنعانی‌زادگان به خوبی دفاع تیم را مدیریت کردند.

هرچند نیاز پرسپولیس به خرید یک مدافع دیگر کاملاً احساس می‌شود، اما هوادارانشان باید خیالشان راحت باشد و با وجود سید‌جلال جای خالی هیچ کدام از مدافعان جدا شده در این تیم احساس نمی‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۳۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان