//
کدخبر: ۲۸۶۳۰۱ //

ذوب آهن و فولاد به تساوی رسیدند

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و فولاد با تساوی به پایان رسید و نساجی هم آلومینیوم را شکست داد.


ذوب آهن و فولاد به تساوی رسیدند

هفته اول فصل بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام دو بازی دیگر پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. برای فولاد محمد آبشک(دقیقه ۱۰) و ساسان انصاری(دقیقه ۹۷) از روی نقطه پنالتی و برای ذوب‌آهن دارکو بیدوف(دقیقه ۷۶ و ۷۹)  گلزنی کردند.

به گزارش فرتاک نیوز،از نکات جالب این بازی حضور سعید آذری مدیرعامل فولاد در جایگاه ویژه ورزشگاه فولادشهر بود. آذری به تازگی از سوی کمیته اخلاق از کلیه فعالیت‌های فوتبال محروم شده است.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی از ساعت ۱۶:۴۰ و در ورزشگاه امام خمینی اراک برابر هم قرار گرفتند. این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نساجی به پایان رسید. گل اول مسابقه روی شوت سعید بیگی و برخورد توپ به مدافع آلومینیوم در دقیقه ۴۴ به ثمر رسید و گل دوم را هم حامد شیری در دقیقه ۵۳ وارد دروازه آلومینیوم کرد. گل سوم نساجی را هم میلاد کمندانی در دقیقه ۹۲ به ثمر رساند. آلومینیوم اراک در این بازی موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان