//
کدخبر: ۲۸۶۲۶۱ //

رحمتی: یک مدافع به شهرخودرو اضافه می‌شود

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: ۶ بازیکن لیگ برتری با نظر مستقیم من جذب کردیم و در ادامه یک دفاع به ما اضافه می‌شود.

رحمتی:  یک مدافع به شهرخودرو اضافه می‌شود

مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو و ماشین‌سازی اظهار داشت: از مجموعه شهرخودرو تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. در وهله دوم از مردم خوب مشهد تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند و فکر نمی‌کردم این اتفاق در زندگی من بیفتد و چنین بازخوردی داشته باشد.

رحمتی  ادامه داد: از همه مربیانی که در دوران فوتبالم برای من زحمت کشیدند و همچنین مربیان سابق شهرخودرو رخصت می گیرم. تشکر ویژه‌ای از خداداد عزیزی دارم که در این چند وقت کنار من و تیم بودند و حمایت کردند و امیدوارم لیگ را پرقدرت شروع کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت: ۱۰ روز پیش بود که ۵ بازیکن ما تست کرونای آن‌ها مثبت شد. علی نعمتی و امید منصوری تستشان منفی شد و با ما تمرین کردند اما هنوز ۴ بازیکن خود را در اختیار نداریم. بعد از لیگ قهرمانان آسیا سعی کردیم تمرینات خود را زود شروع کنیم و به علت این که بازیکنان جدید زیادی به ما اضافه شدند، درخواست اردوی ۱۲ روزه در تهران داشتیم که با کمک باشگاه این امر صورت گرفت. بعد از آن هم به مشهد برگشتیم و چند بازی تدارکاتی انجام دادیم. هنوز به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده ایم اما به چیزی که مدنظر من بوده، رسیده‌ایم.

رحمتی درباره نقل و انتقالات این تیم توضیح داد: ۶ بازیکن لیگ برتری جذب کرده‌ایم که همه‌شان با نظر مستقیم من به خدمت گرفته شده‌اند. یک سهمیه را از همان روز اول اختصاص دادیم به جذب یک مدافع اما نتوانستیم آن را جذب کنیم و لیگ را با مدافعان فعلی آغاز می‌کنیم و در ادامه یک دفاع به ما اضافه می‌شود.

سرمربی شهرخودرو در مورد شناخت از ماشین‌سازی عنوان کرد: تیم ماشین‌سازی شاکله‌اش را تغییر داده و ۳ هفته اول لیگ به شناخت و ارزیابی تیم‌ها از یکدیگر سپری می‌شود. می‌شود حدس زد که هر تیمی به چه شیوه‌ای بازی می‌کند. شناخت آن‌چنانی از حریف نداریم و به بازیکنان گفتیم لیگ را با اتکا به قدرت تیمی شهرخودرو که در سال‌های قبل هم آن را نشان داده، شروع می‌کنیم. دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم و امیدوارم با لطف خدا به این مهم دست پیدا کنیم.

رحمتی در مورد غیبت تماشاگران گفت: هواداران عضو جدانشدنی فوتبال هستند. دوست داشتم در اولین شروع خود در استادیوم امام رضا(ع) به عنوان سرمربی، از انرژی مثبت هواداران استفاده کنیم. حیف شد که از حضور هواداران محروم هستیم. حضور گرم آن‌ها را در کنار خود احساس می‌کنیم و امیدواریم این بیماری زودتر رفع شود تا هواداران دوباره از نزدیک تیم خود را حمایت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان