//
کدخبر: ۲۸۶۲۱۸ //

فاطمی: به موفقیت استقلال در لیگ بیستم خوش‌بین هستم

سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران گفت: به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا تمرینات تعطیل تیم جوانان تعطیل است، اما سرمربی حتماً تا آخر آبان مشخص می‌شود.

فاطمی: به موفقیت استقلال در لیگ بیستم خوش‌بین هستم

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار، در ارتباط با آخرین وضعیت تیم فوتبال جوانان ایران اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، تمرینات تیم تعطیل است، اما سرمربی حتماً تا پایان آبان‌ماه انتخاب می‌شود. انتخاب سرمربی به ما ارتباطی ندارد و کمیته فنی فدراسیون فوتبال در حال بررسی گزینه‌هاست. نمی‌دانم چه گزینه‌هایی مدنظر فدراسیون فوتبال است، اما با توجه به اینکه مسابقات آسیایی و انتخابی جام جهانی پیش‌روست، فرصت چندانی نداریم و باید سرمربی جوانان مشخص شود.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال، تصریح کرد: شناخت کافی از احمد مددی، سرپرست باشگاه استقلال ندارم، اما محمود فکری برای سه فصل کاپیتان من بوده است و به خوبی او را می‌شناسم. فکری کاریزمای لازم برای موفقیت در استقلال را دارد و به نظرم مهره‌های خوبی هم در اختیار دارد. من با توجه به حضور فکری روی نیمکت، به موفقیت استقلال در لیگ بیستم خوش‌بین هستم.

به گزارش فرتاک نیوز،سرپرست تیم فوتبال جوانان ایران در پایان پیرامون اینکه استقلال فکری با چه سیستمی در لیگ بیستم بازی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: ما بیرون از تیم هستیم و از شرایط درون استقلال خبر نداریم. هنوز بازی رسمی از تیم فکری ندیده‌ایم و اوست که در تمرینات حضور دارد و عملکرد بازیکنان را از نزدیک ‌می‌بیند. به نظرم فکری مهره‌های خوبی در اختیار دارد و دستش برای چینش بازیکنان در ترکیب، بسته نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان