//
کدخبر: ۲۸۶۱۱۷ //

تاتار: برای مدعی شدن پیکان نیاز به زمان داریم

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان گفت: مطمئن هستم با تلاش بازیکنان می‌توانیم از این مسئولیت سخت عبور کنیم و پایان خوشی داشته باشیم.

تاتار: برای مدعی شدن پیکان نیاز به زمان داریم

مهدی تارتار در مراسم معارفه‌اش به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان تهران اظهار داشت:‌ ابتدا باید تشکر کنم از مدیرعامل مجموعه بزرگ ایران خودرو و معاون ایشان، از اعضای هیئت مدیره باشگاه و اعضای کمیته فنی که در این شرایط سخت به من و همکارانم اعتماد کردند و در فاصله چند روز مانده به آغاز لیگ برتر این کار سخت را به ما پیشنهاد دارند. مطمئن هستم با تلاش بازیکنان می‌توانیم از این مسئولیت سخت عبور کنیم و پایان خوشی داشته باشیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان اینکه «باید از کادر فنی قبلی آقای ویسی و همکاران‌شان تشکر کنیم که زحمات زیادی برای این تیم کشیده‌اند» درباره فشردگی بازی‌ها عنوان کرد: من و همکارانم در چند روز گذشته کاملا وضعیت تیم و شرایط بازیکنان را بررسی کردیم. تیم بدی نداریم و جوانان آینده‌داری در کنار با تجربه‌های باکیفیت در تیم حضور دارند. ما با کمک آنها احتیاج داریم البته باید خداراشکر کنیم که بازی‌مان عقب افتاد. فکر می‌کنم شرایطی پیش آمده که مشکل از سمت تیم نفت آبادان بوده است. ما از این تعویق استقبال می‌کنیم و سعی داریم تفکرات‌مان را در تیم پیاده کنیم. ما به شرایط سخت عادت داریم ولی خداراشکر این مجموعه ساختار بسیار قوی در اختیار دارد. مدیریتی در این تیم حاکم است که از جنس فوتبال هستند و ما را درک می‌کند. مشکلی وجود ندارد باید زحمت بکشیم تا در پایان نتیجه کار‌مان را ببینیم.

سرمربی جدید پیکان در پاسخ به این سوال که این تیم بسیاری از بازیکنانش را از دست داده و نفرات خوبی را هم جذب نکرده شرایط برای آغاز کار سخت نخواهد بود؟ اشاره کرد: ما در سال‌های گذشته برای نتایجی که به دست آوردیم خیلی هزینه نکردیم. سعی کردیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم، هرچند در اینجا مقداری دیر شده و باید تا زمانی که نقل و انتقالات باز هست نفراتی را جذب کنیم. هنوز خلا‌ءهایی وجود دارد که باید پر شوند و انشالله تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. ضمن اینکه آرزوی موفقیت داریم برای بازیکنانی که از پیکان جدا شده‌اند. پیکان تیم بزرگی است و امکانات خوبی دارد انشاله بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

وی درباره اینکه در فصل گذشته اعلام کرده بود فصل آینده در تیمی مدعی کار خواهد کرد و دیگر از شرایط تیم‌هایی که امکانات خوبی ندارند خسته شده بود، گفت: من گفته بودم از بی امکاناتی و آوارگی خسته شده‌ بودم. خداراشکر پیکان شرایط خوبی دارد و برای مدعی شدن هم نیاز به زمان داریم و باید پله به پله رو به بالا حرکت کنیم. فکر می‌کنم شرایط برای مدعی شدن پیکان هم امسال و هم در سال‌های آینده فراهم باشد. با کمک دوستان در کمیته فنی و هیئت مدیره انشاءالله بتوانیم به اهداف‌مان برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۱۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان