//
کدخبر: ۲۸۵۸۸۶ //
/ مگر می‌شود قرارداد یک بازیکن هزار درصد افزایش یابد؟!

کمالوند: پیشنهاد شاهین را نمی‌پذیرفتم، این باشگاه از بین می‌رفت/برخی مدیران قرارداد یک بازیکن را ۱۰ برابر می کنند

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت که اگر پیشنهاد هدایت شاهینی‌ها را نمی‌پذیرفت، ممکن بود که این باشگاه از بین برود.

کمالوند: پیشنهاد شاهین را نمی‌پذیرفتم، این باشگاه از بین می‌رفت/برخی مدیران قرارداد یک بازیکن را 10 برابر می کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فراز کمالوند درباره انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اظهار داشت: با شهردار بوشهر و اعضای هیئت مدیره باشگاه صحبت کردم و به توافق رسیدیم. باید از تیم‌های ریشه‌دار چون تراکتور، شاهین، صنعت نفت و ملوان مراقبت کرد و اگر من پیشنهاد باشگاه شاهین را نمی‌پذیرفتم، این باشگاه از بین می‌رفت. متأسفانه ما فصل بدنسازی و بازی دوستانه نداشتیم و نمی‌توانیم بازیکن بگیریم.

وی با بیان اینکه به مدیران شاهین شهرداری بوشهر گفته است هر بازیکنی را که در بازار نقل‌وانتقالات مانده است، جذب کنند، تصریح کرد: ان‌شاءالله شاهین حتماً در لیگ دسته اول حفظ می‌شود و تلاش می‌کنیم رتبه آبرومندی در جدول به دست بیاوریم. میان تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول، ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را آغاز و در فاصله 20 روز تا آغاز مسابقات کارمان را شروع کردیم. من الان نمی‌توانم کاری درباره صعود انجام دهم و فقط قول دادم که تیم در لیگ دسته اول بماند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه تنها یک بازیکن از فصل گذشته در این تیم مانده است، خاطرنشان کرد: از فصل پیش تنها مصطفی احمدی در شاهین مانده و با تعدادی از بازیکنانی که از قبل نسبت به آنها شناخت داشتم، کار را آغاز کردیم. با سابقه‌ای که در فوتبال دارم، شاید کسی فکر نمی‌کرد این پیشنهاد را بپذیرم، اما این تیم قدیمی نباید از بین برود و امیدوارم تیمی آبرومند تشکیل بدهیم که جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم. امیدوارم این تیم در لیگ یک حفظ شود و باشگاه سال آینده به دنبال صعود به لیگ برتر باشد.

کمالوند درباره اینکه بعضی از باشگاه‌های دسته اولی هزینه خوبی برای تیم خود کرده‌اند، گفت: برخی تیم‌ها سه ماه است که تمرینات خود را از آغاز کرده و بازیکنان بسیار خوبی گرفتند. چنین تیم‌هایی به دنبال صعود به لیگ برتر هستند، اما تمام هدف ما این است که در لیگ یک بمانیم و سپس برای آینده برنامه‌ریزی کنیم.

فراز کمالوند

وی در مورد افزایش نجومی قراردادهای بازیکنان داخلی بیان کرد:‌ اصلاً با این موضوع موافق نیستم و معتقدم این قیمت‌ها کاذب است. ما شرایط پرداخت این ارقام را نداریم. در شرایطی که بسیاری از مردم در هزینه‌های جاری زندگی و رفت و آمد خود مانده‌اند، برخی مدیران تلاش می‌کنند «شومن» بازی دربیاورند و قرارداد یک بازیکن را 10 برابر می‌کنند.

 «برخی مدیران روی دست سایر باشگاه‌ها هم هزینه می‌گذارند و بیت‌المال را بدون توجیه از بین می‌برند.»،‌ سرمربی شاهین شهرداری بوشهر ضمن بیان این جمله اظهار داشت: معقولانه این است که 25 تا 30 درصد به قرارداد بازیکنان در هر سال اضافه شود، اما مگر می‌شود قرارداد یک نفر هزار درصد افزایش یابد؟! نتیجه این تصمیمات هم اتفاقاتی است که فوتبال ما را به اینجا رسانده است.

وی با بیان اینکه باشگاه شاهین بودجه معقولی دارد و خود مسئولان باشگاه هم انتظار خاصی از او ندارند، تصریح کرد: آنها در این شرایط سخت از من خواستند کمک کنم تا سهمیه بوشهر در لیگ دسته اول بماند. من تیم‌های پُرتماشاگر چون ابومسلم، تراکتور و صنعت نفت را دوست دارم و در این تیم‌ها فعالیت کرده‌ام.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان