//
کدخبر: ۲۸۵۸۶۳ //

آلابا از بایرن به بارسا می‌رود یا رئال؟

پس از اینکه باشگاه بایرن مونیخ از تمدید با آلابا انصراف داد زمزمه‌های از رئال و بارسا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن به گوش می‌رسد.

آلابا از بایرن به بارسا می‌رود یا رئال؟
به گزارش فرتاک نیوز،

موضوع تمدید قرارداد بایرن مونیخ و دیوید آلابا هفته‌هاست در حاشیه این تیم می‌گذرد و اتفاقات زیادی بین باشگاه و مدیربرنامه او به نام «پینی زهاوی» رخ داده است.

روز گذشته «هربرت هاینر» مدیر باشگاه اعلام کرد پیشنهاد قرارداد با آلابا را از روی میز برداشته و این بازیکن می‌تواند تابستان آینده به صورت رایگان راهی تیم‌های دیگر شود.

از رئال مادرید و بارسلونا به عنوان مشتری‌های اصلی آلابا نام می‌برند. رسانه‌های اسپانیایی و مختص بارسلونا و رئال مادرید این روزها از آلابا سخن می‌گویند و باید دید این بازیکن به کدام تیم منتقل خواهد شد.

به نقل از موندودپورتیوو چاپ بارسلونا، اگر بارسلونا برای خرید او اقدام کند آلابا راهی نیوکمپ می‌شود. البته که بارسلونا تابستان سرجینیو دست را خریداری کرد و با توجه به مسائل اقتصادی شاید نتواند دستمزد او را بپردازد.

اما از طرف دیگر به نقل از آ.اس رئال مادرید و آلابا در سال‌های گذشته بسیار با هم مذاکره کرده‌اند ولی هیچگاه توافقی صورت نگرفت.

اکنون رئال برای خرید او در پنجره زمستانی شاید اقدام خواهد کرد. به دلیل اینکه آلابا در تابستان رایگان خواهد شد، بایرن مونیخ با مبلغ اندکی می‌تواند مدافع اتریشی خود را به تیم زیدان بدهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۸۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان