//
کدخبر: ۲۸۵۷۳۳ //

فکری: نساجی اگر از من شکایت کند باید ۳/۵ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

فکری: نساجی اگر از من شکایت کند باید ۳/۵ میلیارد تومان به این باشگاه پرداخت کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: سال ۱۳۸۶ همزمان با فوتبال بازی کردن اولین تجربه مربیگری ام را انجام دادم. در تیم شیرین فراز حضور داشتم که این‌تیم با مربی اش به مشکل خورد و من در آنجا به عنوان مربی و بازیکن فعالیت می‌کردم.

او در مورد حضورش در استقلال گفت: خیلی دوست داشتم آمدنم به استقلال راحت‌تر اتفاق می افتاد. زمانی که به نساجی رفتم از طرف آن‌ها به من گفتند اگر از استقلال پیشنهاد داشتی به تو کمک خواهیم کرد. در تیم نساجی نتایج خوبی کسب کردم و جزو گزینه‌های استقلال قرار گرفتم. اما متاسفانه مسیر خوبی پیش نرفت و مجبور شدم از نساجی استعفا دهم و به استقلال بیایم.

او ادامه داد: فوتبال حرفه‌ای خود را با نساجی آغاز کردم و می‌توانم بگویم مربیگری خود را نیز از نساجی شروع کردم و به استقلال آمدم. باشگاه نساجی ۲ راه دارد اول اینکه از من شکایت کند و دوم اینکه با مذاکره این مشکل حل شود.

فکری در مورد اینکه بیان کروه بود خانه خودش را می‌فروشد و پول رضایتنامه نساجی را می‌دهد گفت: چون داستان قرارداد من با نساجی رفاقتی بوده است گفتم خونه ام را می‌فروشم. مسئولان نساجی به من گفتند باید ۷میلیارد بدهم، اما در صورتی که شکایت هم بکنند و من جریمه شوم باید ۳/۵ میلیارد پرداخت کنم. تنها چیزی که داشتم و اینقدر می‌ارزد خانه ام است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان