//
کدخبر: ۲۸۵۱۵۶ //

«آیا جعفر سمیعی توانایی نجات پرسپولیس را دارد؟»

آیا حضور مدیر حراست وزارت ورزش و جوانان در پرسپولیس می تواند مسیر را هموار کند؟

«آیا جعفر سمیعی توانایی نجات پرسپولیس را دارد؟»
به گزارش فرتاک نیوز،

پوریا منصوری؛ سر انجام پس از فشار‌های زیاد افکار عمومی و گاف‌های مدیریتی مهدی رسول پناه، جعفر سمیعی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد.

آنچه که مشخص است، پس از پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس به برانکو‌ایوانکویچ، قسمت اعظمی از مشکلات این باشگاه پایان پذیرفت، اما همچنان مدیریت این باشگاه مشکلات بزرگ دیگری همچون بدهی به رادوشویچ، بودمیر و البته پایان دادن به حواشی اخیر باشگاه و از همه مهمتر آرام کردن هواداران خشمگین این تیم  را پیش روی خواهد داشت.

پرسپولیس که فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را در پیش دارد، بیش از هر زمان دیگری به آرامش و‌ ثبات نیاز دارد و هواداران این تیم انتظار داشتند با انتخاب اشخاصی همچون حمید‌رضا ‌گرشاسبی و محمد دادکان که محبوبیت ویژه‌ای بین پرسپولیسی‌ها دارند، به عنوان مدیر‌عامل، شرایط مناسبی بر این تیم حاکم شود.

اما بر خلاف تمام گمانه زنی‌ها وزارت یکی دیگر از کارمندان خود را برای مدیریت پرسپولیس انتخاب کرد.

شاید دلیل انتخاب نشدن مدیران نام برده سن بالا و بازنشستگی آنها باشد اما در حالی که در حضور فردی همچون ابراهیم شکوری که دارای سابقه بازی در پرسپولیس و تحصیلات مدیریتی و البته سابقه دبیری فدراسیون را در کارنامه خود است، چرا وزارت اصرار به انتخاب مدیرانی که مسؤلیت دیگری هم به عهده دارند، جای سوال دارد.

شکوری که به عنوان مدیر ورزشی سرخپوشان انتخاب شده است،  مدیری جوان و‌ پر انرژی است که می‌تواند کمک زیادی به شرایط پرسپولیس داشته باشد و ای‌کاش بجای ایجاد سمت‌های جدید  کار را به او‌ می‌سپاردند و از بوجود آمدن حواشی احتمالی ناشی از تداخل وظایف احتمالی جلوگیری می‌شد.

اینگونه تصمیمات است که شائبه‌های زیادی را برای هوادار بوجود می‌آورد و ای کاش مسؤلین وزارت ورزش و جوانان منطق خود را در انتخاب مدیرهان سرخابی در سال‌های اخیر توضیح دهند.

به نظر می‌رسد انتخاب یک مدیر امنیتی، راه پرسپولیس برای رسیدن به آرامش را سخت‌تر کند.

هواداران که دید خوبی به مدیران انتخابی وزارت ندارند، سمیعی را همچون ایرج عرب مدیری گذرا که توانایی ایجاد ثبات در پرسپولیس را ندارد می‌دانند و قطعا تصمیمات مدیریتی سمیعی بیش از هر زمان دیگری زیر ذره بین هواداران خواهد بود.

ششمین مدیر پرسپولیس طی ۵ فصل اخیر چالش بسیار سختی را پیش روی خواهد داشت و همراه کردن بازیکنان و هواداران با خود، مهمترین رمز موفقیت سمیعی خواهد بود.

باید منتظر ماند و‌ دید عمر مدیریت جعفر سمیعی در پرسپولیس چقدر خواهد بود؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان