//
کدخبر: ۲۸۵۰۲۱ //

فقدان مهاجم شش دانگ بلای جان منصوریان

باشگاه تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانسته مهاجم درجه یکی را جذب کند.

فقدان مهاجم شش دانگ بلای جان منصوریان
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که به روز‌های پایانی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال نزدیک می‌شویم باشگاه تراکتور برخلاف پیش بینی‌ها در جذب یک مهاجم شش دانگ ناکام بوده است و به نظر نمی‌رسد این باشگاه در روز‌های باقی مانده نیز برنامه‌ای برای این موضوع داشته باشد.

بعد از جدایی ادینهو از تراکتور، این باشگاه همواره با مشکل کمبود مهاجم دست و پنجه نرم کرده و همین موضوع بار‌ها در مقاطع حساس به این باشگاه ضربه زده است.

مشکل گلزنی تراکتور  بعد از جدایی ادینهو 

تراکتور در لیگ چهاردهم با در اختیار داشتن ادینهو مشکلی در گلزنی نداشت و یکی از خطرناک‌ترین تیم‌ها در فاز تهاجمی بود، اما این تیم تبریزی  بعد از جدایی بازیکن برزیلی  هیچگاه مهاجم درجه یکی نتوانست جذب کند.

باشگاه تراکتور در ۲ فصل اخیر بیشترین هزینه را در نقل و انتقالات داشت اما  تعادل بین خطوط  این تیم تبریزی به هیچ عنوان رعایت نشد.

حمزاوی دردی از مشکل گلزنی تراکتور دوا نمی کند 

محمدرضا آزادی و ساسان انصاری  از تراکتور جدا شده اند. این ۲ بازیکن از لحاظ آمار گلزنی عملکرد قابل دفاعی در فصل گذشته نداشتند. در شرایطی که هنوز مشخص نیست تراکتوری‌ها با حمزاوی همکاری می کنند یا نه، حضور این بازیکن نیز با توجه به آمار‌ گلزنی او  به نظر نمی‌رسد دردی از تراکتور دوا کند.

سابقه نشان داده است که تیم تراکتور هر زمان مهاجم آماده و گلزن داشته باشد می‌تواند نتایج درخشانی را کسب کند. اکنون جای تعجب دارد در شرایط فعلی و با وجود اینکه این باشگاه از لحاظ مالی مشکلی برای جذب بازیکن ندارد چرا تا این لحظه اقدامی برای این موضوع صورت نگرفته است.

آنچه تاریخ چند فصل اخیر لیگ برتر به ما می‌گوید، ورود به لیگ در چنین شرایطی تراکتور را در موقعیت دشوار قرار خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۰۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان