//
کدخبر: ۲۸۵۰۱۸ //

طلسم یوونتوس مقابل بارسلونا باطل می‌شود؟

یوونتوس در سه تقابل اخیر مقابل بارسلونا حتی یک بار هم موفق به باز کردن دروازه این تیم نشده است.

طلسم یوونتوس مقابل بارسلونا باطل می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس امشب در شرایطی در تورین پذیرای بارسلونا خواهد بود که بهترین گلزن خود یعنی کریستیانو رونالدو را در اختیار ندارد. اما شرایط وقتی برای هواداران این تیم هراس انگیزتر می شود که بدانند در سه تقابل پیشین، بیانکونری حتی بار هم موفق نشده دروازه حریف امشب خود را باز کند.

بعد از کسب پیروزی 0-3 در تورین با دبل پائولو دیبالا و تک گل جورجو کیه لینی در یک چهارم سال 2017، بارسلونا در مسابقه برگشت نتوانست حماسه مرحله قبل مقابل پاری سن ژرمن را تکرار کند و در نهایت تیم مکس الگری با حفظ نتیجه بازی رفت و بسته نگه داشتن دروازه خود موفق به راهیابی به مرحله بعدی و حذف بارسلونا شد.

اما یک سال بعد دو تیم این بار در مرحله گروهی به مصاف هم رفتند. بارسلونا با انگیزه انتقام راهی میدان شده و در نهایت با نتیجه 0-3 بیانکونری را مغلوب کرد. لیونل مسی دو بار و ایوان راکیتیچ یک بار دروازه حریف را در نوکمپ باز کردند و جالب اینجاست این اولین بار بود که مسی موفق به باز کردن دروازه جان لوییجی بوفون می شد.

اما در دیدار برگشت یوونتوس در تورین نتوانست دروازه بلوگرانا را باز کند و دو تیم در شرایطی که در نهایت از مرحله گروهی موفق به صعود شدند، در این دیدار به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این حساب تا به حال 270 دقیقه است که یوونتوس موفق به باز کردن دروازه بارسا نشده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان