تاریخ انتشار: 1395/08/23 13:44
کد خبر: 249393

گرت بیل: ولز هنوز شانس صعود به جام جهانی را دارد

مهاجم تیم ملی فوتبال ولز با وجود تساوی در دیدار شب گذشته - شنبه - برابر صربستان گفت: هنوز شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه را داریم.
گرت بیل: ولز هنوز شانس صعود به جام جهانی را دارد

به گزارش سرویس خارجی ورزشی فرتاک ورزشی، تیم فوتبال ولز دیشب در مقدماتی جام جهانی 2018 برابر صربستان با تساوی یک بر یک متوقف شد.
ولز شب گذشته در خانه با گل گرت بیل از حریف خود پیش افتاد، ولی میتروویچ توانست کار را به تساوی بکشاند.
این نتیجه باعث شد شاگردان کریس کولمن در گروه 'دی' با 6 امتیاز و 4 امتیاز اختلاف نسبت به جمهوری ایرلند صدرنشین در مکان سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی قرار بگیرند. از این گروه فقط یک تیم به طور خودکار به جام جهانی راه می یابند. 
ولز در چهار دیدار خود برای انتخابی جام جهانی به یک برد و سه تساوی رسیده است. با این روند نخواهد توانست در بیست و یکمین دوره جام جهانی حاضر شود.
گرت بیل گفت: ما باید مبارزه کنیم. ما معتقدیم که هنوز می توانیم به جام جهانی راه یابیم. ما باید سخت تلاش کنیم.‌
مهاجم 27 ساله رئال مادرید به اسکای اسپورتس گفت: ما باید به این دو امتیازی که از دست دادیم نگاهی بیندازیم. ما تا دقیقه 85 یک بر صفر جلو بودیم. فقط کمی ناامید هستیم. ولی فکر می کنم که در نیمه اول عالی بودیم. گل خوردن در 5 دقیقه پایانی ناامید کننده بود. مطمئن هستیم که می‌ توانیم به جام جهانی صعود کنیم. فقط باید سخت تلاش کنیم. البته باید کمی هم خوش شانس باشیم.
گرت بیل با گلی که در دیدار برابر صربستان به ثمر رساند، تعداد گل ‌هایش را برای تیم‌ ‌ملی ولز در 64 بازی به 26 گل رساند. او تنها دو گل دیگر می‌ خواهد تا به رکورد یان راش، مهاجم سابق یوونتوس و لیورپول برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xy7jp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقش تعیین کننده سوشا