//
کدخبر: ۲۸۴۷۹۱ //

تکلیف ادامه برگزاری لیگ برتر والیبال مشخص شد

تکلیف نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال مشخص شد

تکلیف ادامه برگزاری لیگ برتر والیبال مشخص شد

در جلسه هم اندیشی نحوه برگزاری مسابقات والیبال قرار شد مسابقات دور رفت به صورت متمرکز و دور برگشت به صورت لیگ ملت‌ها برگزار شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛  نشست هم‌اندیشی نحوه ادامه مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از ساعت ۱۴ امروز (دوشنبه) با حضور نمایندگان باشگاه‌ها و محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون و میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون و شهرام عظیمی، سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در پایان نشست قرار بر این شد تا مسابقات دور رفت به صورت متمرکز به میزبانی تهران برگزار شود. تیم‌ها یک هفته بازی می‌کنند و دو هفته استراحت که سه دیدار باقی مانده دور رفت برگزار خواهد شد. دور برگشت نیز به صورت VNL (لیگ ملت‌ها) برگزار می‌شود. طبق اعلام تقوی، پیش بینی می‌شود مسابقات از ۱۴ آبان ماه پیگیری شود.

نکته قابل تامل اینکه در مرحله رای گیری برای انجام دور رفت بود که دو پیشنهاد مطرح شد. نخست اینکه مسابقات در دور رفت با یک مسابقه در هفته برگزار شود و یا به صورت متمرکز به میزبانی تهران انجام شود. که در پایان رای گیری اعلام شد ۷ تیم به پیشنهاد اول و ۹ تیم به پیشنهاد دوم رای دادند. مجموع رای ۱۶ شد در حالی که ۱۴ تیم در مسابقات حضور دارند! برخی از تیم‌ها از جمله قزوین به هر دو روش رای دادند!

محمدرضا داورزنی در پایان رای گیری از نمایندگان تیم‌ها خواست این تصمیم را در رسانه‌ها نقد نکنند. وی خطاب به حاضران گفت: به تصمیم نشست احترام بگذارید. همه برای منافع والیبال کار کنیم. برای فدراسیون فرقی ندارد مسابقات چگونه برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۷۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان