//
کدخبر: ۲۸۴۶۷۴ //

۴ نکته در مورد جنجالی‌ترین انتقال لیگ بیستم

در پنجره‌ای که به‌خاطر کرونا و مشکلات اقتصادی خیلی آرام در حال سپری شدن بود، پیوستن محمد نادری از پرسپولیس به استقلال سرانجام یخ بازار را آب کرد؛ هرچند این اتفاق خیلی دیرهنگام رخ داد.

4 نکته در مورد جنجالی‌ترین انتقال لیگ بیستم
به گزارش فرتاک نیوز،

نادری به‌طور همزمان با هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مذاکره کرد و نهایتا آبی‌ها با ارائه پیشنهاد بهتر، او را جذب کردند.

1  استقلال با جذب محمد نادری، رکورد استخدام بازیکنان دارای قرارداد را شکست! آبی‌ها رشید مظاهری را در حالی جذب کردند که این بازیکن با تراکتور قرارداد داشت و به‌طور یکطرفه فسخ کرده بود. باشگاه تبریزی حتی بابت این انتقال از استقلال شکایت هم کرد. محمدحسین مرادمند دیگر خرید باشگاه استقلال بود که از قضا او هم مذاکراتی با پرسپولیس داشت. مرادمند تحت قرارداد شهرخودرو بود. برخی منابع خبری مدعی بودند شهرخودرو روی رضایتنامه مرادمند قیمت 5/2 میلیارد تومانی گذاشته است. این بازیکن البته گفته پول رضایتنامه را از جیب خودش داده که ادعای جالبی است! بابک مرادی هم همین داستان را دارد و تحت قرارداد ماشین‌سازی است. باشگاه تبریزی روز پنجشنبه اعلام کرد کریمی اجازه بازی برای استقلال را ندارد. به این ترتیب به‌نظر می‌رسد یک پرونده حقوقی جدید برای باشگاه در پیش است. حالا محمد نادری هم به این جمع افزوده می‌شود؛ بازیکنی که ظاهرا غیراز دستمزد خودش 150هزار دلار هم صرف دریافت رضایتنامه قطعی او از کورتریک بلژیک خواهد شد.


2  پیوستن محمد نادری به استقلال، می‌تواند دومینویی از اتفاقات را به‌دنبال بیاورد. نخستین اثر این انتقال، تلاش احتمالی پرسپولیس برای حفظ محمد انصاری خواهد بود. پیش‌تر انصاری در لیست مازاد قرمزها قرار گرفته بود، اما جدایی نادری و شجاع خلیل‌زاده احتمالا باعث می‌شود یحیی گل‌محمدی مدافع دوپسته‌اش را نگه دارد. انصاری که از نیم‌فصل دوم قادر به حضور در میادین خواهد بود، توانایی بازی در 2 پست دفاع چپ و دفاع وسط را دارد. همچنین ممکن است حضور نادری در استقلال منجر به جدایی میلاد زکی‌پور شود؛ بازیکنی که با حضور نادری، میلیچ و کریم‌زاده شاید در ترافیک سمت چپ فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکند.


 3 چند بازیکن آخری که استقلال از پرسپولیس گرفت نتوانستند توقعات را برآورده کنند. گادوین منشا، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد قاضی و چند سال قبل‌تر علی انصاریان عملکرد درخشانی در استقلال نداشتند و جنجال‌های‌شان به‌مراتب بیشتر از بار فنی آنها بود. حالا باید دید نادری می‌تواند این روند را تغییر بدهد یا نه. آخرین بازی او برای پرسپولیس در داربی حذفی، مقابل همین استقلال بود؛ هرچند نادری چند دقیقه بعد از حضور در زمین مصدوم شد و حتی شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داد.


  4 در شرایط عادی شاید نادری به‌خاطر چنین انتقالی، آن هم پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا خیلی بیش از اینها باید در معرض حمله هواداران قرار می‌گرفت. با این همه او خوش‌شانس است که یاغی‌گری‌اش با جدایی شجاع خلیل‌زاده همزمان شده؛ بازیکنی که کوچش از نظر فنی و احساسی بسیار مهم‌تر بود و هنوز همه حواس هواداران به سمت قطر است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۶۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان