//
کدخبر: ۲۸۴۳۹ //

خطر محرومیت بیخ گوش هواداران استقلال

مدیرعامل استقلال عقیده دارد که این باشگاه بر اساس نامه ی فدراسیون فوتبال آسیا با ارفاق می تواند از امتیاز حضور هواداران استفاده کند.

خطر محرومیت بیخ گوش هواداران استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در دیدار برابر لخویا باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر دیدار دور رفت مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند. مدیرعامل استقلال عقیده دارد که این باشگاه نیز شرایطی مشابه قرمزها دارد و تنها با ارفاق فدراسیون فوتبال آسیا هنوز محرومیت تعلیقی این باشگاه به جریان نیفتاده است.

 

رضا افتخاری در این باره می گوید "AFC   چند بار ما را تهدید کرد و نامه داد و در واقع اکنون خیلی به ما ارفاق کرده است" تا مشخص شود که آبی ها نیز شرایط بسیار حساسی دارند و در صورت تکرار تخلفات، محرومیت تعلیقی آنها خیلی زود به جریان خواهد افتاد.

 

مدیرعامل آبی ها ضمن هشدار به هواداران استقلال، گفت: آن طور که من دریافت کرده‌ام در نامه آخر AFC این طور آمده که اگر تخلف تکرار شود بازی بعدی استقلال بدون هوادار خواهد بود. این در یک نامه رسمی به ما گفته شده است بنابراین از هواداران انتظار داریم که مسائل را رعایت کنند.

 

به این ترتیب اولین تخلف استقلالی ها در دیدار برابر العین می تواند محرومیت آبی ها را به جریان بیندازد که اگر این اتفاق با صعود آبی ها به مرحله ی یک چهارم نهایی همراه شود، استقلال باید در این مرحله ی حساس و با اهمیت در غیاب یکی از عوامل تاثیر گذار خود در خانه به میدان برود.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان