//
کدخبر: ۲۸۴۲۹۷ //

بنگر: آقای رسول‌پناه! حرف زدن هم بلد نیستی؟

صحبت‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس علیه مازندران، واکنش تند کاپیتان اسبق این تیم را به همراه داشت.

بنگر: آقای رسول‌پناه! حرف زدن هم بلد نیستی؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن بنگر در گفت‌وگو با "ورزش سه"، با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار کرد: مهره‌های اصلی تیم در حال جدا شدن هستند. برعکس سال‌های قبل که شاکله اصلی تیم حفظ شده بود، در این فصل چنین اتفاقی نیفتاده و نمی‌دانم چه کسی مقصر است و برای باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.

او ادامه داد: مردم در صفحات مجازی به ما می‌گویند شما پیشکسوتان حرف بزنید، اما من که پیشکسوت نیستم ولی از ما می‌خواهند کاری انجام دهیم، در حالی که وقتی مسؤولین در باشگاه هستند، ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

مدافع سال‌های نه چندان دور پرسپولیس اضافه کرد: وضع پرسپولیس اصلا خوب نیست و به‌عنوان یک هوادار نگران این تیم هستیم. لطفا فکری به حال این تیم کنند. پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر و فینالیست آسیا است و باید فکری به حال آن کرد.

بنگر که اصالتی مازندرانی دارد، در خصوص اظهارات رسول‌پناه درباره مردم این استان، عنوان کرد: مدیریت باشگاه به جای اینکه بیاید برای استان‌های دیگر حرف دربیاورد، بنشنید و به فکر این تیم باشد که ۴۰ میلیون هوادار دارد. این آقایان همه چیز را به بازی گرفتند. یعنی چه این کارها؟ بیایند و هوادارها را راضی و خوشحال کنند، پرسپولیس پُرطرفدارترین تیم ایران است.

او یادآور شد: بحث تیمی آنها اصلا به من ارتباطی ندارد ولی از از دوره آقای جواد منافی و دیگر بزرگترهای تیم که یادم است، همه مازندرانی بودند و افتخارات کمی برای این باشگاه نیاوردند. من که اصلا کاری برای پرسپولیس نکردم ولی علی علیپور چقدر برای پرسپولیس گلزنی کرد و آقای گل شد؟ خیلی از بازیکنان مازندرانی دیگر هستند که برای پرسپولیس زحمت کشیدند. شاکله اصلی فصل اخیر و همین حالا در پرسپولیس را مازندرانی‌ها تشکیل دادند. علی علیپور، سیامک نعمتی، مهدی عبدی، شجاع و حتی خود آقا یحیی به‌نوعی مازندرانی هستند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس تاکید کرد: مثل آذری زبان‌ها که در ارومیه، تبریز و خیلی از شهرهای دیگر هستند و اصالت خود را دوست دارند، من هم مازندران را می‌پرستم. کسی اصلا جرات و اجازه ندارد به مازندران چیزی بگوید؛ هر کسی هم می‌خواهد باشد و نام‌ها برای من فرقی نمی‌کند.

بنگر خطاب به رسول‌پناه گفت: سرتان را پایین بیندازید و به فکر تیم و ۴۰ میلیون هوادار باشید. آقای مدیرعامل باشگاه، شما اگر مدیریت بلد نیستید، حرف زدن هم بلد نیستید؟

او ادامه داد: من یا دیگر بازیکنانی که برای پرسپولیس بازی کردیم که تصمیم گیرنده نیستیم و بالایی‌ها برای مدیریت پرسپولیس تصمیم می‌گیرند. هر کسی را بخواهند، می‌گذارند و هر کسی را هم بخواهند، برکنار می‌کنند. انتخاب مدیرعامل پرسپولیس با حرف من، طرفداران تیم و مردم نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان