//
کدخبر: ۲۸۴۲۸۱ //

کومان:انتظار رویارویی با رئال مادریدی آسیب‌پذیر را ندارم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است برنده ال‌کلاسیکوی فردا را جزئیات مشخص خواهد کرد و از آماده بودن تیمش برای این دیدار سخن گفت.

کومان:انتظار رویارویی با رئال مادریدی آسیب‌پذیر را ندارم

رونالد کومان در آستانه دیدار عصر فردا (شنبه) شاگردانش مقابل رئال مادرید در هفته هفتم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره اولین ال‌کلاسیکوی فصل گفت: بازیکنان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید بسیار باتجربه هستند. من انتظار رویارویی با رئال مادرید آسیب‌پذیری را ندارم و بالعکس بارسا هم این‌طور نخواهد بود. اطمینان دارم که آنها برای این بازی بی‌انگیزه نیستند.

وی افزود: ما باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم. رئال مادرید تیمی باکیفیت در هنگام در اختیار داشتن توپ است. آنها در بیشتر موارد هم در تقابل با بارسلونا از سیستم 2-4-4 استفاده کرده‌اند و انتظار می‌رود در این بازی برخلاف بازی قبلی، فضای زیادی در اختیار ما قرار ندهند. فردا انتظار رویارویی با رئالی را داریم که به هم پیوسته‌تر بازی می‌کند. حضور راموس در بازی فردا اهمیت دارد. او یکی از بهترین مدافعان جهان است که شخصیت بالایی هم دارد و می‌تواند در بازی فردای رئال مادرید تأثیر بگذارد.

به گزارش فرتاک نیوز،سرمربی بارسلونا همچنین درباره احتمال قرار گرفتن مهاجم فرانسوی‌اش در ترکیب اصلی بارسا برای بازی فردا اظهار داشت: این خوب نیست که ما درباره نقش گریزمان در هر بازی صحبت کنیم، چون ما بازیکنان زیادی داریم و در نهایت تیم مهمتر از هرکسی است. من برای هر بازی تاکتیک خاصی را برنامه‌ریزی می‌کنم و به این منظور بهترین بازیکنان را برای کسب بهترین نتیجه انتخاب می‌کنم.

کومان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره انتقاد تند جرارد پیکه از خوسپ ماریا بارتومئو و شیوه مدیریتی او تأکید کرد: پیکه عقاید مختص به خود را دارد و من به عقاید او احترام می‌گذارم. جرارد انسان باهوشی است و می‌داند که اگر مصاحبه‌ای می‌کند، قصد ارائه یک بازی خوب را دارد. پیکه سال‌های بیشتری نسبت به من در بارسا بوده و من به نظراتش احترام می‌گذارم.

وی همچنین درباره اولین ال‌کلاسیکوی خود به‌عنوان سرمربی تصریح کرد: ال‌کلاسیکو بازی بسیار پرفشاری است، اما من سال‌های زیادی در فوتبال بوده‌ام و به این نوع فشارها عادت دارم. حسم هم این است که یک بازی مهم مقابل رقیب دیرینه‌مان به نمایش خواهیم گذاشت. همیشه هم در چنین بازی‌هایی از من پرسیده می‌شود که آیا شب قبل از بازی آسوده می‌خوابی یا خیر!

سرمربی آبی‌واناری‌ها تأکید کرد: من فکر می‌کنم بارسلونا همیشه نشان داده که جاه‌طلبی بالایی دارد و تشنه موفقیت است. ما در آخرین تقابل دو تیم در لالیگا تن به شکست مقابل رئال مادرید داده‌ایم، بنابراین می‌خواهیم به آن شکست واکنش نشان دهیم و گامی رو به جلو برداریم و نشان دهیم که در مسیر درستی قرار داریم. نتیجه این بازی را هم جزئیات مشخص خواهد کرد.

کومان صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: من فکر نمی‌کنم شرایط این بازی خیلی تغییر کرده است. تفاوت عمده این ال‌کلاسیکوها با ال‌کلاسیکوهای قبلی این است که تماشاگری در ورزشگاه حضور نخواهد داشت. بدترین اتفاقی هم که برای ال‌کلاسیکو می‌توانست رخ دهد، همین عدم حضور تماشاگران بود، اما من فکر نمی‌کنم تفاوتی بین این ال‌کلاسیکو با ال‌کلاسیکوهای دوران بازیگری من وجود داشته باشد. در هر صورت عدم پیروزی در این دیدار، انتقادهایی را به همراه خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان