//
کدخبر: ۲۸۴۲۲۷ //

اختلاف زیرپوستی در هیات مدیره استقلال

کادر مدیریت استقلال این روزها درگیر اختلافات درونی شده است و این مساله می‌تواند آتش به پیکره آبی‌پوشان پایتخت بزند.

اختلاف زیرپوستی در هیات مدیره استقلال

حدود یک ماه از برکناری احمد سعادتمند از مدیرعاملی باشگاه استقلال گذشته است و هیات مدیره با سرپرستی احمد مددی این روزها باشگاه را اداره می‌کنند. کادر مدیریت در این مدت درگیر چالش‌های بسیار بزرگی است که هر کدام از آن‌ها تاثیر بسیار مهمی در آینده باشگاه خواهد گذاشت.

اما مساله مهمی که این روزها می‌تواند درگیری‌ها و مشکلات استقلال را بیش از پیش کند، اختلافات درونی باشگاه است، اتفاقی که در دوران سعادتمند شاهد آن بودیم و باعث شد استقلال از موفقیت‌های زیادی محروم شود و فصل گذشته را با ناکامی پشت سر بگذارد.

به گزارش فرتاک نیوز،چندی پیش، مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره استقلال از طرف این باشگاه، مامور رسیدگی به امور نقل و انتقالات استقلال شده بود و توانسته بود با چند بازیکن به توافق برسد و آن‌ها را به جمع آبی‌پوشان پایتخت ملحق کند.

روز پنج‌شنبه، عبدیان با دو بازیکن رده امید یعنی امیرحسین نیک‌پور و فردین رابط قرارداد امضا کرد و ساعاتی بعد اعلام کرد که دیگر در این سمت فعالیت نمی‌کند. او در این رابطه تاکید کرد:‌ با تشکر اعتماد و حمایت هیات مدیره و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان، (به علت همکاری نکردن و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه) از این لحظه بنده هیچ مسوولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بر عهده سرپرست باشگاه خواهد بود.

با وجود تمام مشکلاتی که استقلال با آن روبه‌رو است، اختلاف در کادر مدیریت می‌تواند همه چیز را مختل کند. مهدی عبدیان صراحتا اعلام کرده است که مشکلاتی که احمد مددی ایجاد کرده است، باعث شده تا قید نقل و انتقالات استقلال را بزند. طبق آخرین اطلاعات موجود، کادر مدیریت با جذب شدن دو بازیکن جدیدی که عبدیان با آن‌ها قرارداد بسته است، مخالفت‌هایی داشته است و این مساله برای عضو هیات مدیره استقلال خوشایند نبوده است و در نهایت این تصمیم را گرفته است.

عبدیان تا این‌جای کار توانسته بود  مذاکرات قابل توجهی با بازیکنان مهم استقلال از جمله میلیچ و علی کریمی داشته باشد و به نظر می‌رسید با حضور عبدیان بتوان به بازگشت بازیکنان تاثیرگذار استقلال امیدوار بود اما این اختلاف پیش آمده می‌تواند معادلات را به کلی عوض کند و استقلال باز هم مثل فصل‌های گذشته شاهد خروج بازیکنان مهم تیمش باشد.

همان‌طور که مشخص است استقلال با چند چالش بزرگ و حیاتی روبه‌رو است که هم‌چنان هیچکدام از آن‌ها به نتیجه مشخصی نرسیده است. در یک طرف پنجره نقل و انتقالاتی استقلال است که هنوز بسته است و به نظر می‌رسد قول اسماعیل خلیل‌زاده مبنی بر این این هفته پنجره باز می‌شود، عملی نشده است و هنوز پولی به حساب وینفرد شفر و طلبکاران دیگر واریز نشده است. در ادامه مجوز حرفه‌ای‌گری استقلال نیز هنوز به مقصد مشخصی نرسیده و معلوم نیست که استقلال چه زمانی می‌تواند این مجوز را دریافت کند و مساله‌ مهمی که هواداران استقلال بسیار آن را مطالبه می‌کنند، توافق با بازیکنان تاثیرگذار تیم است که اختلافات اخیر کادر مدیریت باشگاه، این مساله را هم در هاله‌ای از ابهام قرار داده است و با این روند مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت  خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان