//
کدخبر: ۲۸۴۲۲۱ //

مسی و مصاحبه ای جدید با طعم دلتنگی برای رونالدو

لیونل مسی، در مصاحبه ای جدید صحبت های جالبی را درباره فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو مطرح کرد.

مسی و مصاحبه ای جدید با طعم دلتنگی برای رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان 2018 و پیوستن این فوق ستاره پرتغالی به یوونتوس، دیگر در بازی های الکلاسیکو شاهد تقابل او و لیونل مسی نیستیم؛ اتفاقی که تا حدودی از جذابیت این جدال برای هواداران فوتبال کاسته است.

از طرفی بسیاری منتظر بودند که مسی و رونالدو هفته آینده و در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در بازی یوونتوس و بارسلونا با یکدیگر رو در رو می شوند اما ابتلای ستاره پرتغالی بیانکونری به کرونا باعث شده که این تقابل حداقل در مرحله رفت منتفی به نظر برسد.

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا حالا در مصاحبه ای برای کریستیانو رونالدو آرزوی سلامتی کرده است. مسی همچنین ابراز امیدواری کرده که رونالدو در بازی هفته آینده مقابل یوونتوس حضور پیدا کند. او در این باره گفت: " مشخصاً وقتی کریستیانو در رئال مادرید حضور داشت، شاهد تقابل‌های ویژه تری بودیم. البته که قرار گرفتن مقابل رئال مادرید، همواره اتفاق ویژه ای محسوب می‌شود اما با وجود رونالدو اهمیت این تیم و البته بازی افزایش پیدا می کرد.

با این وجود از این اتفاقات عبور کرده‌ایم و باید به زمان حال فکر کنیم. من امیدوارم که کریستیانو سریع تر بیماری کرونا را پشت سر بگذارد و حالش خوب شود تا بتواند در دیدار مقابل ما حضور داشته باشد. قرار گرفتن و تقابل با کریستیانو رونالدو همواره اتفاق ویژه ای بوده، هست و خواهد بود. این تقابل سال‌ها ادامه داشت که البته اصلاً کار آسانی نیست."

مسی در ادامه گفت: " از طرفی رئال مادرید و بارسلونا قدرتمندترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شوند و همواره رقابتی تنگاتنگ بین این دو تیم وجود داشته و خواهد داشت. با این حال در مورد من و کریستیانو فکر می‌کنم که یک تقابل فردی بین ما وجود داشته که باعث شده هواداران از آن لذت ببرند. این موضوع فقط در مورد هواداران بارسلونا و رئال مادرید صدق نمی کرد و سایر طرفداران فوتبال نیز از این رو در رویی خوشحال بودند و لذت می بردند. خیلی امیدوارم که بتوانیم در ادامه دوباره چنین لذت و هیجانی را به آنها هدیه دهیم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان