تاریخ انتشار: 1395/08/20 16:39
کد خبر: 249859

مذاکرات پنهانی کارساز شد/ سروش 99 درصد پرسپولیسی است!

به نظر می‌رسد رفیعی را دیگر باید پرسپولیسی دانست، هرچند هنوز استقلالی‎ها هم در تلاشند تا این مهره تاکتیکی را جذب کنند
مذاکرات پنهانی کارساز شد/ سروش 99 درصد پرسپولیسی است!

به گزارش فرتاک ورزشی،هر چه به هفته‌‌های پایانی نیم‌فصل نخست لیگ شانزدهم نزدیک‌ می‌شویم، شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره لیست خروجی و ورودی تیم‌ها بیشتر‌ می‌شود و قطعا لیست پرسپولیس و استقلال هم مثل همیشه از همه جذاب‌تر است.

هر چند علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌ها اعلام کرده لیست خروجی و ورودی ندارد اما موضوع بازگشت سجاد شهباززاده مهاجم سابق استقلال که در لیگ ترکیه بازی‌ می‌کند بسیار جدی است و در 2 روز گذشته که سجاد برای حضور در مراسم ختم مرحوم منصور پورحیدری به تهران آمده بود، استقلالی‌ها با او صحبت کرده و گویا به توافق هم رسیده‌اند.

در مورد پرسپولیس نیز سروش رفیعی جدی‌ترین گزینه ورودی سرخ‌هاست. هافبک جنوبی و تکنیکی تراکتورسازی که خدمت سربازی‌اش چند روز پیش به پایان رسید و تا نیم‌فصل بیشتر میهمان تبریزی‌ها نیست به شدت مورد ‌توجه باشگاه پرسپولیس و شخص برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته و چند بار با مدیربرنامه او صحبت شده است.

 

بر ‌اساس شنیده‌ها کار سروش با پرسپولیس تمام است و 99‌ درصد باید این بازیکن را پرسپولیسی دانست، هر چند تراکتورسازان و حتی استقلال هم تلاش‌هایی برای جذب این بازیکن انجام‌ می‌دهند و حتی گفته می شود پیشنهاد خارجی هم دارد.

در مورد خروجی‌‌های پرسپولیس هم 2 اسم بیشتر از همه محتمل است. احمد نورا‌للهی و امید عالیشاه، 2 بازیکن خط میانی سرخ‌ها بنا به دلایل مختلف در آستانه جدایی از پرسپولیس قرار دارند.

نوراللهی که تاکنون دانشجو بوده با اتمام دوره تحصیلش باید برای گذراندن دوره مقدس خدمت سربازی آماده شود و‌ گویا باشگاه تراکتورسازی خواهان جذب این بازیکن است و باید نورا‌للهی را سرباز جدید تراکتورسازی و شاگرد امیر قلعه‌نویی بدانیم.

 

عالیشاه هم اگرچه مثل نوراللهی دانشجوست و هنوز خدمت سربازی نرفته، با این‌حال دلیل جدایی احتمالی او از پرسپولیس گذراندن خدمت مقدس سربازی نخواهد بود. این بازیکن پس از اعتراضی که در بازی با نفت تهران به تعویضش داشت و حتی در تمرین پس از آن بازی با برانکو جر و بحث کرده بوده، مورد غضب سرمربی تیم و البته مسئولان باشگاه قرار گرفته و با ادامه نیمکت‌نشینی‌هایش به احتمال زیاد او نیز مثل نوراللهی راهی تراکتورسازی خواهد شد تا با حضور او، نوراللهی و محسن بنگر جمع پرسپولیسی‌ها در تیم سرخ‌پوش تبریزی کامل شود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klela

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هرطور شده سروش را بیاورید