//
کدخبر: ۲۸۳۶۴۳ //

شجاعی: رحمان رضایی در ذوب‌آهن پرورش یافت

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: رحمان رضایی در باشگاه ذوب‌آهن پرورش یافت و به تیم‌های اروپایی راه پیدا کرد و اکنون هم آمده تا آنچه را آموخته در اختیار ذوب‌آهن قرار دهد.

شجاعی: رحمان رضایی در ذوب‌آهن پرورش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شجاعی در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن اظهار داشت: چند هفته‌ای است که به عنوان سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن مشغول به فعالیت شده‌ام. تیم در ابتدای حضور بنده اردوی خوبی را در تهران برگزار کرد. در پایان اردو کلیه بازیکنان تست‌های لازم را در مرکز ایفمارک پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به اصفهان و شروع مجدد تمرینات با نظر سرمربی تیم، تعدادی بازیکن جدید به جمع ما اضافه شدند. در این مدت چند دیدار دوستانه با تیم‌های سپاهان، آلومینیوم اراک، بادران و نساجی برگزار کردیم که امیدوارم در روند آماده سازی تیم تاثیر مثبت داشته باشد.

شجاعی در مورد سرمربی این فصل تیم ذوب‌آهن عنوان کرد: رحمان رضایی از بازیکنان قدیمی متعلق به خانواده ذوب‌آهن است. رحمان در باشگاه ذوب‌آهن پرورش یافت و به تیم‌های اروپایی راه پیدا کرد. اکنون هم آمده تا آنچه را طی سال‌های گذشته است آموخته در اختیار ذوب‌آهن قرار دهد.

وی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن افزود: او از مربیان جوان، با دانش و آینده‌دار فوتبال ایران است که علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف اروپایی، زیر نظر مربیان برتر فعالیت داشته و مدارک مربیگری خود را نیز در اروپا کسب کرده است. تمام تلاشمان این است که به موفقیت رحمان که همان موفقیت مجموعه ذوب‌آهن است کمک کنیم.

شجاعی در مورد رونمایی از پیراهن جدید ذوب‌آهن گفت: با توجه به وضعیت تیم ذوب آهن وتغییرات زیادی که از نظر جدایی و جذب بازیکنان داشتیم، بر تصمیم داریم در زمانی که تیم شکل کامل خود را گرفت، جلسه معارفه سرمربی، بازیکنان و رونمایی از پیراهن باشگاه را برگزار نماییم که این امر طی هفته آینده اتفاق خواهد افتاد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۶۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان