//
کدخبر: ۲۸۳۴۳۴ //

زمان بازگشت اشکان دژاگه به ایران مشخص شد

باشگاه تراکتور اعلام کرد که اشکان دژاگه روز دوشنبه به ایران می‌آید.

زمان بازگشت اشکان دژاگه به ایران مشخص شد

تیم فوتبال تراکتور که تمرینات خود را زیر نظر علیرضا منصوریان ادامه می‌دهد، با خلأ سه کاپیتان ملی پوش در تمرینات مواجه است اما حالا بازگشت یکی از این سه کاپیتان، اوضاع را برای تیم تبریزی تغییر می‌دهد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ دژاگه که در سفر قبلی خود به آلمان، تاخیر زیادی را برای بازگشت به ایران تجربه کرد و سبب شد تا تراکتور با مشکلات زیادی مواجه شود، حالا پیس از شروع لیگ بیستم به تبریز بازخواهد گشت. قرار است او روز دوشنبه به ایران بیاید و از روز سه شنبه در تمرینات شرکت کند.

محمد علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور صبح امروز با دژاگه گفتگویی تلفنی را انجام داد و پیگیر بازگشت او به ایران شد. دژاگه در این گفتگو تاکید کرد که قرار بوده هفته گذشته به ایران برگردد اما محدودیت های سفر در شرایط کرونا بازگشتش را به تاخیر انداخته است.

اشکان دژاگه سومین و آخرین سال قراردادش را در تراکتور سپری می‌کند و حالا یکی از بازیکنان باسابقه این تیم به حساب می‌آید. با بازگشت او، تیم علیرضا منصوریان هم سر و شکل بهتری به خود می‌گیرد و البته باید دید که تکلیف احسان حاج صفی و مسعود شجاعی به چه شکلی خواهد شد.

نکته جالب این که دژاگه در آخرین اردوی تیم ملی هم حضور نداشت و حالا با بهبود مصدومیت و رفع خستگی خود را به تبریز می‌رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان