//
کدخبر: ۲۸۳۳۳۲ //

معادله باشگاه پرسپولیس و بشار رسن پیچیده‌تر از قبل

روزنامه الرایه قطر اعلام کرد خرید بشار رسن در تیم القطر یک معامله بسیار ویژه برای این تیم قطری خواهد بود.

معادله باشگاه پرسپولیس و بشار رسن پیچیده‌تر از قبل

معادله باشگاه پرسپولیس و بشار رسن برای ادامه همکاری پیچیده‌تر از قبل شده است. بشار رسن پیشنهاد چشمگیری از تیم القطر دارد ولی باشگاه پرسپولیس راضی به جدایی این هافبک توانمند نیست.

بشار شب گذشته هم در اینستاگرام خود از هواداران خواهش کرد که اجازه بدهند به تیم قطر برود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ روزنامه «الرایه» قطر در گزارشی که به بررسی تغییرات تیم‌های این کشور در نقل و انتقالات اختصاص داده شده است، نام بشار را به میان آورده است.

این روزنامه نوشت: «تیم القطر اخیراً با اوکبوتو نیجریه‌ای قرارداد امضا کرده و در حال مذاکره با بشار رسن ستاره تیم پرسپولیس است که با این تیم در لیگ قهرمانان آسیا درخشید و به فینال رسید. اگر با بشار قرارداد امضا شود، این یک معامله و خرید بسیار ویژه خواهد بود.

این باشگاه هنوز تصمیم نگرفته است که کدام بازیکنان خود را در پی خریدهای جدید کنار می‌گذارد ولی به احتمال زیادمحسن الخیاطی و راشیدوف کنار گذاشته می‌شوند.

تیم قطر با این تغییرات می‌خواهد وضع باشگاه را بعد از سال‌ها بی ثباتی تغییر بدهد؛ تیمی که به لیگ دسته دوم سقوط کرد و سپس به لیگ ستارگان بازگشت. همه آرزو دارند که با مدیریت جدید باشگاه به ریاست شیخ حمد بن سحیم آل ثانی قراردادها و خریدهای قوی‌تری داشته باشد.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان