//
کدخبر: ۲۸۳۱۰۲ //

شاید نوبت اعتصاب هواداران است!/ اوضاع پرسپولیس هر روز بد‌تر از دیروز

«در چند روز اخیر، اخبار بد و متأثر کننده تنها خروجی باشگاه پرسپولیس برای هوادارانش بوده است»


شاید نوبت اعتصاب هواداران است!/ اوضاع پرسپولیس هر روز بد‌تر از دیروز

بامداد شب گذشته هواداران پرسپولیس با شوک بدی روبرو شدند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بشار رسن هافبک عراقی سرخپوشان در شبکه‌های اجتماعی متنی با مضمون خداحافظی با طرفداران این تیم منتشر  و خوش‌آمدگویی‌های برخی صحفه‌های هواداری یک تیم قطری، خبر پایان قصه‌ی بشار و پرسپولیس را تأیید کرد و در خبری بدتر گفته شد یحیی‌گل‌محمدی سرمربی سرخ‌پوشان هم در صورت جدایی رسن تهدید به استعفا کرده است.

بشار رسن هافبک خوش تکنیک پرسپولیسی‌ها رابطه‌ی خاصی با هواداران این تیم داشت با وجود تمام کم‌لطفی‌های مدیران به او در چند سال اخیر،

بازهم در پرسپولیس ماند و دومین صعود به فینال آسیا را هم تجربه کرد و برای جدایی حق را باید به او داد.

اما این صعود برای پرسپولیسی‌ها تبعاتی بدی را به همراه داشت و بسیاری از ستاره‌های این تیم در اعتراض به مدیریت باشگاه ساز جدایی کوک کردند.

بد‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم تصور نمی‌کرد  ۱۲ روز بعد از صعود رویایی این تیم به فینال آسیا  خبر میل به جدایی ستاره‌هایی همچون بشار‌ رسن، سید‌جلال‌حسینی، شجاع خلیل‌زاده،کمال‌کامیابی‌نیا و محمد‌نادری و ... کام آنان را چنین تلخ کند.

اگر واقع‌بین باشیم می‌دانیم بسیاری از این بازیکنان مدت‌ها پیش می‌توانستند از این تیم بروند و منجلاب مدیریت ضعیف، که گریبان باشگاه پرسپولیس و حتی استقلال را فرا گرفته‌است  به همراه شرایط وحشتناک اقتصادی کشور، راهی جز رفتن را پیش روی ستاره‌های فوتبال باقی نخواهد گذاشت.

در چند روز اخیر شاهد حرف‌های ضد و نقیض بازیکنان و مدیریت باشگاه بوده‌ایم و هرکدام دیگری را متهم به نگفتن واقعیت می‌کنند و در این میان هواداران هستند که باید روز‌های غم‌ناک را سپری کنند.

اینجا جهان سوم است و متاسفانه یا خوشبختانه حال بسیاری از جوانان کشور با اوضاع تیم‌های محبوبشان ارتباط مستقیم دارد و فوتبال به تنها دل‌خوشی بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است که این دلخوشی‌ها بازیچه دست‌های مدیرانی امثال عرب، رسول‌پناه، فتحی و ... شده است.

بهتر است بازیکنانی که احساس می‌کنند جای مناسب‌تری برای بازی‌کردن و آینده‌شان وجود دارد، زودتر بروند و پای تصمیمشان بایستند.

اینکه هر روز برای حفظ محبوبیتشان پست خداحافظی می‌گذارند نام تیمشان را از صحفه خود پاک می‌کنند و دوباره می‌نویسند بازی با احساسات هوادار است.

همه از سندروم مدیریت فاجعه بار که به جان سرخابی‌ها افتاده است مطلع هستند اما بهتر از ستاره‌های فوتبال که نداهای قلبشان به ارقام میلیاردی وابسته است بیش ازین هواداران را در جنگ منفعت‌طلبانه بین خود و مدیران، بازیچه قرار ندهند.

اگر این هواداران نباشند نه پرسپولیس نه استقلالی وجود نخواهد داشت و این بازیکنان امروز چنین احساس بزرگی نخواهند کرد.

عشق به هوادار پدیده‌ای بود که در اواخر دهه ۷۰ و همزمان با شروع لیگ حرفه‌ای در ایران گم شد و این روزها پول ملاک تعصب و عشق بازیکنان است.

نمی‌شود از بازیکنان و ستاره‌ای امروزی خرده گرفت که به دنبال پول نباشند، اما دست‌کم آنقدر معرفت داشته باشند که احساسات هواداران را بازی ندهند.

شاید اگر می‌شد هواداران هم همچون بازیکنان مدتی اعتصاب کنند، آن وقت آقایان متوجه می‌شدند که اگر این هوادار نباشد نه باشگاه نه مدیر نه سرمربی و نه بازیکن معنا پیدا نخواهد کرد و اگر تمام بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی این تیم هم بروند، این پرسپولیس و هوادارانش هستند که می‌مانند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۱۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان