//
کدخبر: ۲۸۳۰۳۸ //

خسرو حیدری: در مجلس از حق باشگاه دفاع کردیم

کاپیتان سابق استقلال در خصوص انتخاب فکری به عنوان سرمربی دیدگاه جالبی دارد.

خسرو حیدری: در مجلس از حق باشگاه دفاع کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

خسرو حیدری درباره حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال اظهار داشت: اول از همه جای شکر دارد که یکی از جنس استقلال سرمربی تیم شده و برای او و بازیکنان آرزوی موفقیت دارم. امیدواریم قول‌هایی که به او داده‌اند عملی شود هرچند ما مدیرعامل نداشتیم.

او ادامه داد: آقای فکری پس از انتخاب به عنوان سرمربی همینطور کادری را انتخاب کرده‌اند که از جنس استقلال هستند و کاملا از خواسته‌های طرفداران اطلاع دارند. استقلال بیشتر از هر چیزی دیگری به ثبات و تعهد نیاز دارد که امیدوارم با حضور آقای فکری و دستیاران مجرب ایشان بتوانیم چنین فاکتورهایی را در بین تمامی اعضای تیم و باشگاه ببینیم.

حیدری درخصوص حضور به همراه پیشکسوتان در مجلس شورای استقلال گفت: بله ما به مجلس دعوت بودیم و از حق باشگاه و هواداران دفاع کردیم. جا دارد که از نمایندگان مجلس که شنوای حرف ما بودند تشکر کنم. قرار شده که خیلی زود باشگاه استقلال سروسامان بگیرد که امیدوارم اینطور باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره قرعه کشی لیگ برتر وشرایط استقلال گفت: به نظرم قرعه کشی خوب بود و قرعه بدی هم نصیب استقلال نشد. همیشه باشگاه چون مشکل داشته درگیری همین مشکلات می‌شده. اینکه بیشتر استقلال در تهران باشد نکته مثبتی است و به نظرم قرعه خوبی بود.

حیدری در واکنش به شایعه انتخابش به عنوان مربی جدید استقلال گفت: اعضای کادرفنی در جایی که انتخاب شده اند حضور دارند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم که فصل خوبی داشته باشند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان