//
کدخبر: ۲۸۳۰۳۰ //

ستاره کروات استقلال به دنبال جدایی از آبی پوشان

به احتمال زیاد مدافع کروات استقلال از این تیم جدا خواهد شد.

ستاره کروات استقلال به دنبال جدایی از آبی پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از چندین مشکلاتی که مدیران استقلال با آن دست و پنجه نرم می کنند، مشکلات مالی و پرداخت حقوق معوقه بازیکنان این تیم بخصوص دو بازیکن خارجی آبی پوشان است.
شیخ دیاباته و میلیچ مطالبات زیادی از استقلال دارند و بنا بر اعلام رسمی باشگاه استقلال، طلب دیاباته پرداخت شده است اما ظاهرا این باشگاه هنوز موفق نشده است بدهی خودش به میلیچ را پرداخت کند و همین عامل باعث شده است این بازیکن در آستانه قطع همکاری با آبی پوشان قرار بگیرد.

گفته می شود که این بازیکن چپ پا، حدود 7 ماه است که از استقلال مطالباتی دارد و چند روز پیش نیز قراردادش را با آبی پوشان فسخ کرده است و به این تیم 10 روز زمان داده است تا مطالباتش پرداخت شود ولی مدیران استقلال تا این لحاظ قادر به پرداخت بدهی میلیچ نبوده اند.

از سوی دیگر با توجه به بالا رفتن نرخ دلار و به طبع، افزایش ریالی قرارداد میلیچ، گفته می شود که آبی ها قید حضور او را زده اند و مدیران استقلال مایل هستند با نصف مبلغ قرارداد میلیچ، یک بازیکن چپ پای دیگر را به خدمت بگیرند که گفته می شود در همین زمینه مذاکراتی را با محمد نادری مدافع پرسپولیس انجام داده اند.

به هر حال فردا مهلت 10 روزه میلیچ به استقلال به پایان می رسد و آنها تا این لحظه قادر به پرداخت طلب این بازیکن نبوده اند و به نظر می رسد این بازیکن با پایان مهلت ضرب الاجلی که به آبی ها داده است، همکاریش را با استقلال قطع کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان