//
کدخبر: ۲۸۲۸۴۲ //

توضیح باشگاه استقلال در خصوص پیوستن واسعی به تراکتور

عضو هیات مدیره استقلال توضیحاتی را درباره پیوستن سعید واسعی که گزینه باشگاه استقلال بود به تراکتور ارائه کرد.

توضیح باشگاه استقلال در خصوص پیوستن واسعی به تراکتور

مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص پیوستن واسعی به تراکتور، اظهار کرد: همانطور که اطلاع دارید ما از مدت‌ها پیش به دنبال جذب واسعی بودیم. بعد از اینکه مشکلاتی پیش آمد و مذاکرات متوقف شد، واسعی اقدام به فسخ یک طرفه قراردادش با پیکان کرد. بعد از مشورت‌های صورت گرفته با افراد حقوقی، این احتمال را دادیم که اگر با ایشان قرارداد ببندیم با محرومیت مواجه و باشگاه استقلال دچار چالش جدیدی خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: برای اینکه باشگاه استقلال به مشکل نخورد تصمیم گرفتیم از راه قانونی جلو برویم و مذاکراتی با مدیران باشگاه پیکان داشتیم و آن‌ها هم بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد واسعی تاکید داشتند. من شخصا با آقای مدیر روستا در این‌باره صحبت کردم و ایشان هم به من توضیحاتی ارائه داد و جا دارد از ایشان و همکاری مدیران باشگاه پیکان تشکر نمایم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: بعد از این مذاکرات، دوباره با باشگاه پیکان جهت گرفتن رضایت‌نامه واسعی با رقم صحبت شده در دوره مدیریت آقای گرشاسبی وارد مذاکره شدیم و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت، ولی واسعی صبر نکرد و ترجیح داد با رقم خیلی بالاتر راهی تیمی دیگر شود.

وی در پایان گفت: در مذاکراتی که با مدیر برنامه‌های واسعی داشتیم، متذکر شدند که اگر استقلال با واسعی قرارداد ببندد باید ریسک محرومیتش را هم بپذیرد اما باید بگویم اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و هیچ وقت به خود اجازه نمی‌دهیم به خاطر یک بازیکن با احساسات هوادار و نام استقلال بازی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان