//
کدخبر: ۲۸۲۵۲۹ //

نصیرزاده: برانکو می خواست پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را ببندد/هواداران الهلال از شکست النصر خوشحال بودند

یک کارشناس فوتبال گفت: برانکو یا وکیلش از روی عمد زمانی را برای رفتن به فیفا انتخاب کردند تا بتوانند پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را هدف قرار دهند.

نصیرزاده: برانکو می خواست پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را ببندد/هواداران الهلال از شکست النصر خوشحال بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ نصیرزاده درباره بی تاثیری شکایت باشگاه النصر در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: عربستان علاقه زیادی به برد النصر و صعود به فینال داشت. پیروزی در مسابقات ورزشی ابلاغ توانمندی آن کشور است. به همین دلیل کشوری مانند قطر از بازیکنانی با ملیت های مختلف در تیم های ملی دوومیدانی و فوتبال خود استفاده می‌کند تا قهرمان آسیا شود یا در المپیک مدال گیرد و به سطح بالاتر بیاید. این نکته ظریفی است که برخی کشورها به آن توجه می‌کنند و ما بی توجه هستیم.


وی با اشاره به اینکه برخی طرفداران استقلال علاقه به برد النصر داشتند، گفت: برخی الهلالی های عربستان نیز علاقه به برد پرسپولیس داشتند. تصاویری از شادی آنها بعد از آخرین پنالتی پرسپولیس دیده شده است. بنابراین رقابت های باشگاهی بعضی مواقع ممکن است به حوزه ملی تسری پیدا نکند اما برای ما وجود دارد.


وی با تاکید بر اینکه فصل نقل و انتقالات کشورها حدود دو ماه است، عنوان کرد: برانکو یا وکیلش از روی عمد زمانی را برای رفتن به فیفا انتخاب کردند تا بتوانند پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را هدف قرار دهند. آنها اعلام کردند که پولی به ما داده نشده تا فیفا فرصتی یک ماهه دهد و پس از این پنجره نقل و انتقالات را ببندند.


هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان، با اشاره به اصطلاح پنجره نقل و انتقلات تشریح کرد: هنگامی که با موس در رایانه کلیک‌ کنید، پنجره های متعددی باز می‌شود. زمانی که گفته می‌شود پنجره نقل و انتقالاتی را ببندید، به این معناست که اگر تیمی خواست مدارکش را بارگذاری و آپلود کند، فدراسیون، این پنجره را ببندد. قبلا پنجره نقل و انتقالات را فیفا می‌بست اما اکنون این اقدام را فدراسیون ها انجام می‌دهند.


وی افزود: فیفا در نامه ای اعلام کرد که به مدت یک ماه فرصت پرداخت پول برانکو را دارد در غیر این صورت فدراسیون پنجره نقل و انتقالات را ببندد. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس از روز اول تا ۲۰ ام باز بوده و امکان این اقدام را داشته و هرفردی را به خدمت گرفته، قانونی بوده است.


نصیرزاده درباره استدلال وکلای عربستان عنوان کرد: وکیل های عربستان نگفته اند که نقل و انتقالات پرسپولیس غیرقانونی است. استدلال آنان این است که چرا پرسپولیس در این ۲۰ روز حسن نیت خود را ثابت نکرده و پول برانکو را پرداخت نکرده است؛ در صورتیکه ربطی به آنها ندارد و فیفا باید مدعی می‌شد.


وی ادامه داد: در دنیا هنگامی که می‌خواهند صلاحیت یک بازیکن یا به هر موضوع دیگری اعتراض کنند، از لحظه شروع مسابقه تا دو ساعت بعد فرصت وجود دارد. کنفدراسیون آسیا وارد این موضوع نشد و اعلام کرد که شکایت شما دو روز بعد بوده است.


وی در پایان تصریح کرد: باشگاه النصر قطعا راه به جایی نخواهد برد و یقینا پرسپولیس در فینال حضور خواهد داشت. این امر ابلاغ توانمندی جوانان کشور ما خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۵۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان