//
کدخبر: ۲۸۲۲۵۴ //

نظری: مسئولان استقلال ما را مقابل هواداران قرار می دهند

باشگاه استقلال فرصت کمی دارد تا با طلبکارانش به صلح رسیده و بتواند مجوز حرفه ای آسیا بگیرد اما یکی دو نفر هنوز رضایتشان جلب نشده است.

نظری: مسئولان استقلال ما را مقابل هواداران قرار می دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از این بازیکنان محمد مهدی نظری بازیکن فعلی نساجی است که درلیگ سیزدهم در استقلال بازی می کرد. او 390 میلیون تومان از استقلال طلبکار است و امروز به ساختمانی در خیابان فرشته که به نوعی محل تسویه حساب با طلبکاران است رفت اما آنطور که خودش می گوید شرایط به گونه ای پیش رفته که این بازیکن حاضر به رضایت دادن نشده است.

محمدمهدی نظری در این رابطه گفت:" تمام امروز را درگیر مساله تسویه حساب با استقلال بودیم اما این اتفاق نیفتاد. به ما گفتند بیایید و رفتیم، یکسری از آقایان هم بودند، آرش برهانی، آقای نصرالله عبداللهی، نوروزی معاون اقتصادی باشگاه و شخصی که نماینده وزارت یا اسپانسر بود حضور داشتند اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد."

او افزود:" دوستان دیگر هم که طلبکار بودند حضور داشتند و سرشان حسابی شلوغ بود. اما متاسفانه به ما گفتند که چکی برای دوماه آینده می دهند آن هم در حالیکه باید مبلغ خیلی زیادی از طلبم را می بخشیدم. من این را قبول نکردم و رضایت هم ندادم."

نظری همچنین گفت:" متاسفانه این آقایان شرایطی را به وجود آوردند که در صورتی که مشکلی برای استقلال پیش بیاید ما را مسئول جلوه دهند در حالی که هیچ تلاشی برای حل مشکل من که ز سال 92 از این باشگاه طلب دارم انجام ندادند."

تقی زاده وکیل نظری هم در این رابطه اضافه کرد:" گفته می شود که استقلال 48 ساعت فرصت دارد تا تکلیف طلبکارانش را مشخص کند. آقای نظری رفت کیش برای اردو و بعید می دانم که آن ها در این مدت بتوانند این مشکل را حل کنند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۲۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان