//
کدخبر: ۲۸۱۹۶۶ //

معبودی: به‌خاطر ماشین، تراکتوری نشدم

کاپیتان سابق ماشین‌سازی از دلایل عدم حضور در تراکتور و پیوستن به آلومینیوم توضیحاتی ارائه داد.

معبودی: به‌خاطر ماشین، تراکتوری نشدم
به گزارش فرتاک نیوز،

عزیز معبودی فصل گذشته بازوبند کاپیتانی ماشین‌سازی را بر بازو بست و برای این تیم خوش درخشید تا در انتهای فصل صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در تراکتور مطرح شود ولی به یکباره او سر از اراک درآورد و شاگرد رسول خطیبی شد که این مدافع در خصوص این جدایی می‌گوید: قبلا هم در این مورد صحبت کرده‌ام ولی بازهم تاکید می‌کنم که تبریز بهترین شهر ایران برای فوتبال است و امکانات عالی با شرایطی اجتماعی فوق‌العاده‌ای دارد که می‌تواند شهر دوم هر فوتبالیستی باشد. من هم سه سال خوب را در تبریز پشت سر گذاشتم و دوست داشتم که در تبریز بمانم ولی ماشین‌سازی در این فصل اصلا شرایط مساعدی نداشت و مجبور به جدایی شدم. باید از هواداران ماشین‌سازی و فوتبال آذربایجان و مردم تبریز تشکر کنم که خالق روزهای خوبی برای من بودند.

او درباره شرایط ماشین‌سازی که موجب جدایی او شده است، ابراز کرد: نمی‌خواهم به ریز مسائل وارد شوم و به نوعی مسائل خانوادگی را بگویم ولی ماشین‌سازی در تبریز مثل بچه یتیمی است که دست به دست می‌شود. در سال‌های اخیر هم آقای زنوزی مدیریت کردند ولی امسال دیگر شرایط بحرانی شد و از نظر مالی نتوانست خیلی از بچه‌ها را قانع کند. از طرفی مطالبات ما از سال گذشته نیز بی‌جواب مانده و شاید سکوت من و دیگر بچه ها تنها به احترام شخصیت آقای زنوزی است که ما امیدوار هستیم به قول‌هایی که در روزهای پایانی داده شده، عمل شود.

مدافع فصل گذشته ماشین‌سازی درمورد صحبت‌های مطرح شده در خصوص تراکتوری شدنش عنوان کرد: واقعیت این است که خیلی دوست داشتم امسال در تراکتور باشم و خودم فکر می‌کردم که می‌توانم برای این تیم مفید باشم؛ در یک مقطعی صحبت‌هایی شد ولی به‌خاطر منافع ماشین‌سازی و اینکه شرایط حساس داشت، گفتند به همراه این تیم ادامه دهم ولی در پایان فصل نیز من هم مثل شما فقط اخبار را دیدم. البته صحبت‌هایی با نزدیکان باشگاه شد ولی مذاکرات رسمی با باشگاه نداشتم و متاسفانه شرایط ماشین هم بهم خورد و علی‌رغم میل باطنی‌ام از تبریز خارج شدم.

معبودی در خصوص انتخاب آلومینیوم اراک گفت: واقعیت این است که من با یک باشگاه دیگر صحبت کرده بودم و در هتل محل اسکان مدیران آن تیم حضور یافتم تا قراردادم را امضاء کنم، اما وقتی وارد لابی هتل شدم، آقای خطیبی تماس گرفتند و گفتند تو کاپیتان ماشین هستی و بهتر است که از این تیم جدا نشوی و در تبری بمانی ولی وقتی تصمیم من را جدی دید، از من خواست که به تیم او بروم. من هم به احترام ایشان و شناختی که از آقای خطیبی داشتم، در همان لابی هتل مقصدم را تغییر دادم.

او در خصوص شرایط آلومینیوم اراک گفت: آقای خطیبی تیم جوان و با انگیزه‌ای را جمع کرده است که انگیزه بالایی برای مسابقات دارد. تمرینات خوبی را هم داشتیم و آماده شروع مسابقات هستیم تا قابلیت‌های فوتبال اراک را به فوتبال ایران نشان دهیم. جا دارد از همه مسؤولین شهری و استانی و مدیران کارخانه هم تشکر کنم که از این تیم حمایت کرده‌اند. امیدوار هستیم که با انگیزه جوانان و تجربه آقای خطیبی، نمایش مورد پسند هواداران را ارائه دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان