//
کدخبر: ۲۸۱۸۷۷ //

آیا این مو سپید؛ سرمربی استقلال می شود؟

محمود فکری؛ سرمربی نساجی یکی از گزینه های جدی مربیگری استقلال است.

 آیا این مو سپید؛ سرمربی استقلال می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال در شرایط حساسی بسر می برد و بعد از – از دست دادن جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به سرعت باید سرمربی جدید خود را انتخاب کند چرا که در یک چشم بهم زدن فصل جدید بازی ها شروع می شود. امروز غلامرضا بهروان یکی از اعضای هیات رییسه سازمان گفت لیگ برتر را نمی توانیم دیرتر از 8 آبان آغاز کنیم. یعنی کمتر از یک ماه دیگر. تماشاگران تیم استقلال هم با تجمع در جلوی مجلس شورای اسلامی نشان دادند که تاب و تحمل ناکامی دیگر را ندارند. به همین خاطر استقلال به سرعت در حال بررسی وضعیت گزینه هاست و امروز بعدازظهر نام سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود.

یکی از گزینه ها در کنار آلکس نوری – فرهاد مجیدی و ... محمود فکری است. مربی ای که بیش از یک دهه کاپیتان استقلال بوده و با این تیم روزهای تلخ و شیرین زیادی در دوران بازیگری اش تجربه کرده؛ مربی ای که اگر چه فصل گذشته به همراه نساجی اولین تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را پشت سر گذاشت اما در مربیگری باتجربه است و مویی در فوتبال سپید کرده. او حتی در استقلال هم سابقه مربیگری داشته در کنار امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی. دستیاری صمد مرفاوی در مس کرمان و صبای قم و حضور در تیم های متعدد دسته اولی هم در کارنامه این مربی دیده می شود. و فصل گذشته در 10 هفته پایانی سرمربی نساجی شد؛ او در این تیم به خوبی نشان داد قواعد مربیگری را بلد است و در نهایت به همراه تیمش از قرعه سخت و مصدومیت ها عبور کرد و در حالی که نساجی بیم سقوط به دسته پایین تر داشت به رتبه تک رقمی دست یافت.

خیلی ها می گویند این کارنامه به لطف تجربیات مربیگری بوده که محمود فکری در گذشته به دست آورده؛ کما اینکه این فصل شاهد هستیم با وجود از دست دادن همه ستاره ها به دنبال تیم سازی جدید است. در صورتی که اعضای هیات مدیره به محمود فکری برای حضور در کادر فنی تیم استقلال رای بدهند نیمکت استقلال آبی تر از همیشه خواهد شد. نیمکت نساجی در حال حاضر به لطف حضور محمود فکری کاملا آبی است. صمد مرفاوی که خود در استقلال سابقه مربیگری داشته؛ سیروس دین محمدی که در تیم های دسته اولی سرمربیگری کرده؛ حنیف عمران زاده با 8 فصل حضور در اردوی تیم آبی و احمد فیض کریملو بازیکن سابق استقلال دیگر دستیاران محمود فکری در نساجی هستند و می شود گفت نیمکت نساجی آبی ترین نیمکت لیگ برتر است.

محمود فکری یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد و در صورتی که به عنوان گزینه نهایی باشگاه استقلال معرفی شود برای حضور در جمع آبی ها باید از باشگاه مازنی اجازه بگیرد. پیش از این علی نظری جویباری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی که پیش تر در استقلال صاحب سمت بود گفته بود در صورتی که باشگاه استقلال خواهان جذب محمود فکری باشد این درخواست را بررسی و سعی می کنیم با باشگاه استقلال همکاری کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان