//
کدخبر: ۲۸۱۸۲۸ //

استقلال،بلاتکلیف ترین تیم ایران!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با همه اعتراضاتی که هواداران استقلال می‌کنند این تیم هنوز مربی و مدیر ندارد و زمان با سرعت علیه آبی‌ها در حال گذر است.

استقلال،بلاتکلیف ترین تیم ایران!

محمدرضا مهران پور در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: هواداران استقلال با صدای بلند مقابل مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را نسبت به سیاست هایی که در چند سال اخیر در قبال این تیم اتخاذ می‌شود فریاد زدند و به نظر می‌رسد مثل همیشه هیچ فریاد رسی برای این هواداران نیست.

وی اضافه کرد: هنوز این تیم نه مدیر دارد، نه مربی دارد و نه مشخص است پنجره آن باز می‌شود یا خیر و ده‌ها مورد و سئوال بی جواب دیگر در خصوص وضعیت این تیم.

به گزارش فرتاک نیوز،پیشکسوت استقلال بیان داشت: به هواداران حق می‌دهم نگران وضعیت تیم شان باشند و باید خواسته آنها احترام گذاشت. تیم ما تنها تیم از 16 تیم است که نه مدیر دارد نه مربی و یا بهتر است بگویم بلاتکلیف ترین تیم ایران است. این وضعیت در شان استقلال نیست. اگر مسئولیت با هیات مدیره است، هیات مدیره باید عجله کند و اگر مسئولیت با وزارت ورزش است، از آنها می‌خواهم هرچه سریعتر در این تیم تعیین تکلیف کنند.

مهران پور تاکید کرد: زمان با سرعت بر علیه تیم ما در حال گذر است و این باور را قوی تر می‌کند که مثل سالهای گذشته زمینه برای از دست رفتن امتیازات مهمی در نیم فصل اول فراهم می شود تا یک قهرمانی دیگر هم از دست برود.

هافبک پیشین آبی پوشان گفت: تا به حال گوش شنوا وجود نداشته و نه صدای اعتراض هواداران و نه صدای اعتراض پیشکسوتان شنیده نشده است. امیدوارم این وضعیت کابوس وار هرچه زودتر به پایان برسد تا تیم ما هم لااقل یک فصل آب خوش از گلویش پایین برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان