//
کدخبر: ۲۸۱۸۲۲ //

آل کثیر قید پیشنهادی وسوسه برانگیز را به خاطر پرسپولیس زد

مهاجم اول پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد درخشانی داشت و ۴ گل در این رقابت‌ها زند، با پیشنهاد سنگین یک تیم صنعتی مواجه شده بود اما آن را به خاطر پرسپولیس رد کرد.

آل کثیر قید پیشنهادی وسوسه برانگیز را به خاطر پرسپولیس زد

مهدی رسول‌پناه جمعه گذشته مصاحبه‌هایی در تلویزیون و در رسانه‌های نوشتاری انجام داد و به نکات مختلفی اشاره کرد. سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره خرید‌های جدید در نقل و انتقالات تابستانی گفت: «با چند بازیکن براساس لیست سرمربی تیم مذاکره کردیم و توانستیم هفت بازیکن جدید بخریم. نکته‌ای هم که در حین مذاکره با بازیکنان بنده و آقایان رغبتی و پیروانی مد نظر داشتیم پرسپولیسی بودن آن‌ها بود. به گزارش فرتاک نیوز،خیلی روی این مسئله دقیق بودیم و از لابه‌لای صحبت‌های بازیکنان متوجه این موضوع می‌شدیم. خدا را شکر که توانستیم در نقل و انتقالات خرید‌هایی انجام دهیم که این روز‌ها در آسیا همراه با بازیکنان متعصب قدیمی سرافرازی می‌کنند. البته خیلی هم اذیت شدیم و حرف شنیدیم، اما تسلیم نشدیم و توجهی به حاشیه‌ها نکردیم.»

او همچنین به پیشنهاد سنگین و چند برابری یکی از بازیکنان اشاره کرد و یادآور شد: «تمام قرارداد‌های بازیکنان ما زیر ۳ میلیارد تومان است. البته برخی تیم‌ها به بازیکنان تازه‌وارد ما پیشنهادات سنگین و چند برابری داده بودند، اما این بچه‌ها به عشق پرسپولیس و پیراهن قرمز به جمع ما پیوستند و...»

هرچند رسول‌پناه به‌طور مشخص به نفر یا تیم پیشنهاددهنده اشاره نکرد، اما شنیدیم ماجرا مربوط به عیسی آل‌کثیر است. مهاجم اول پرسپولیس که در لیگ قهرمانان آسیا غوغا کرد و موفق شد ۴ گل در این رقابت‌ها بزند، با پیشنهاد سنگین یک تیم صنعتی مواجه شده بود. سرمربی جوان و تازه‌وارد این تیم از طریق واتس‌آپ پیشنهادی ۱۰ میلیارد تومانی به عیسی آل‌کثیر ارائه کرده بود که به این تیم صنعتی ملحق شود. آل‌کثیر که همراه با برادر پرسپولیسی‌اش به نشست با مهدی رسول‌پناه، علی رغبتی و افشین پیروانی رفته بود، وقتی پیشنهاد مالی نسبتاً پایین این باشگاه را شنید وویس سرمربی تیم صنعتی را رو کرد! در این پیام صوتی، سرمربی تیم صنعتی به عیسی آل‌کثیر پیشنهاد ۱۰ میلیارد تومانی ارائه داده و یادآور می‌شود در بدو عقد قرارداد نصف این پول در حساب بانکی این بازیکن خواهد بود!

با این حال آل کثیر قید این پیشنهاد وسوسه برانگیز را به خاطر پرسپولیس زد تا به ستاره بی چون و چرای تیم محبش در لیگ قهرمانان آسیا بدل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۸۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان