//
کدخبر: ۲۸۱۷۹۰ //

عالیشاه: پرسپولیس هیچ وقت به فرد متکی نبوده است

وینگر تیم پرسپولیس گفت: منکر ارزش‌های عیسی آل‌کثیر نمی‌شوم اما پرسپولیس هیچ وقت به فرد متکی نبوده است.

عالیشاه: پرسپولیس هیچ وقت به فرد متکی نبوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

امید عالیشاه درباره صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم پرسپولیس استحقاق رسیدن به فینال را با توجه به بازیکنانی که تلفیقی از جوانی و انگیزه بودند را داشت. خدا را شکر این اتفاق با کمک و حمایت هواداران رخ داد. انرژی مثبت آنها به ما کمک کرد.

وی افزود: پرسپولیس هواداران عاشقی دارد که سبب می‌شوند بازیکنان با جان و دل بازی کنند و تمام انرژی خود را در زمین بگذارند. 

هافبک تیم پرسپولیس درباره لابی‌بازی سعودی‌ها گفت: پرسپولیس یک تیم است و هیچ وقت در این چند سال به نفر متکی نبوده البته اینها چیزی از ارزش‌های عیسی آل‌کثیر کم نمی‌کند. باز هم می‌گویم در تیم ما هر بازیکنی درون زمین نباشد نفر جانشین به خوبی جای وی را پر می‌کند و به بهترین نحو بازی می‌کند خدا را شکر این اتفاق رخ داده و تیم هم نتایج لازم را گرفته است.

عالیشاه در مورد مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس گفت: برخی مشکلات وجود دارد اما اجازه بدهید اکنون مردم از رسیدن تیم به فینال آسیا خوشحال باشند و از این موضوع لذت ببرند اکنون در مورد مشکلات مالی صحبت نکنیم بهتر است زیرا الان مردم باید لذت ببرند. امیدوارم مشکلات هم هرچه سریع‌تر حل و فصل شود و یک روزی هم قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان